Австралійський банк Commonwealth Bank of Australia (CommBank) повідомив про зниження втрат клієнтів від шахрайських схем на 76% від пікових показників першої половини 2023 року. Такий результат став можливим завдяки впровадженню нових інструментів кіберзахисту, серед яких — пілотна система на основі генеративного ШІ для перевірки підозрілих SMS-повідомлень та розширені функції верифікації у мобільному застосунку банку.
Про це пише Finextra. Новий сервіс Scam Checker доступний у застосунку Truyu, створеному венчурним підрозділом CommBank x15ventures. Користувачі можуть зробити скриншот сумнівного повідомлення, завантажити його в додаток і отримати миттєвий аналіз.
Дані з перевірок допомагають банку попереджати інших клієнтів про нові шахрайські схеми. Truyu також інформує користувачів про використання їхніх даних у великих мережах та у випадку витоку інформації, пропонуючи інструкції щодо подальших дій.
Ще одне нововведення — перевірка окремих онлайн-платежів безпосередньо у банківському застосунку, що зменшує потребу у введенні одноразових кодів із SMS. Такий підхід дозволяє надавати клієнтам детальніші попередження та інструкції у безпечному середовищі застосунку, а також використовує розпізнавання пристрою для додаткового захисту від несанкціонованого доступу.
Нагадаємо – у серпні минулого року CommBank запустив освітню програму зі штучного інтелекту для своїх співробітників. Програма AI For All складається з коротких навчальних відео, що охоплюють теми генеративного ШІ, глибокого навчання та відповідального використання ШІ.

