Український бізнес усе активніше переходить на мобільний банкінг. Від початку 2025 року кількість підприємців і компаній, які керують фінансами через застосунок «Приват24 для бізнесу», зросла на 7,4%.
За словами члена правління ПриватБанку Євгена Заіграєва, станом на липень понад 70% клієнтів користуються саме мобільною версією електронного банку. Про це пише пресслужба банку.
Застосунок пропонує 12 категорій послуг — від стандартних фінансових операцій до подання звітності, доступу до актуальних податкових реквізитів і можливості сплатити податки онлайн. Також у додатку працює штучний інтелект, який допомагає користувачам правильно заповнювати платіжні поля, що зменшує кількість помилок.
Серед найбільш популярних у клієнтів послуг мобільного “Приват24 для бізнесу”:
- «Календар звітності», що дозволяє підприємцям та юридичним особам контролювати терміни подання звітів до податкової та статистики.
 - «Рахунки-фактури» (Інвойсинг) дозволяє безкоштовно виставляти скільки завгодно рахунків-фактур зі своєї облікової системи або створювати одиночні рахунки на оплату з мобільного додатку.
 - Продаж валюти для ФОП з одночасним переказом гривні на власну картку. А для клієнтів, що купують валюту надали можливість автоматичного формування листів про валютні залишки, щоб спростити виконання вимог діючого законодавства.
 - «Онлайн-кредит» для бізнесу. Можна швидко створити заявку та відстежувати етапи її погодження.
 - У зарплатних проєктах можна додавати нових одержувачів- власників карток будь-якого банку.
 - Сервіс «Досьє ділової репутації» дозволяє оцінити надійність партнера, перевірити клієнтів або співробітників на наявність стоп-факторів та оцінити ризики та показник надійності контрагента.
 
Нагадаємо – у травні ПриватБанк запустив у Приват24 нову послугу – продаж цифрових SIM-карт мобільного зв’язку. Користувачі мобільного банку можуть оформити eSIM від Kyivstar та lifecell у застосунку.

