Користувачі дедалі активніше інтегрують штучний інтелект у повсякденні справи, виходячи за межі лише робочих завдань. Нові дані аналітичної компанії Sensor Tower свідчать про зростання використання ChatGPT навіть у вихідні, які раніше демонстрували суттєве падіння активності.
Про це пише PYMNTS. У першій половині 2024 року активність користувачів мобільного застосунку ChatGPT у неділю була на 5,8% нижчою, ніж у середньому за інші дні тижня. Але вже в першій половині 2025 року цей показник зменшився до 2,5%.
Ще помітніша зміна — у веб-версії, де зниження в неділю скоротилося з 19,2% до 8,0%. На цьому тлі інші робочі застосунки, як Microsoft Teams чи Slack, продовжують втрачати активність у вихідні.
За словами аналітика Sensor Tower Джонатана Бріскмана, модель використання ChatGPT починає нагадувати Google — сервіс, до якого люди звертаються як у робочий час, так і у вільний. ChatGPT дедалі більше сприймається як універсальний інструмент для отримання інформації, а не виключно для професійних потреб.
Крім того, ChatGPT став найшвидшим застосунком, що досяг 1 мільярда завантажень на iOS та Android. Аналітики зазначають, що користувачі дедалі частіше звертаються до ШІ не лише щодо освіти чи роботи, а й у побутових питаннях, розвагах і стилі життя.
Нагадаємо – у квітні у Конференції ООН з торгівлі та розвитку (UNCTAD) попередили, що автоматизація на основі ШІ може торкнутися 40% робочих місць у всьому світі. Особливе занепокоєння викликає те, що економічні вигоди від впровадження цих технологій залишаються “високо концентрованими”.

