Американські ритейлери за чотири дні з 8 по 11 липня заробили $24,1 мільярда на онлайн-продажах. Сезон знижок, який маркетологи назвали “чорною п’ятницею літа”, значно перевищив попередні прогнози компанії Adobe Analytics. Продажі зросли на 30,3%, тоді як прогнозоване зростання становило 28,4%.
Про це пише Reuters. Головний драйвер продажів — розпродаж Amazon Prime Day, який остаточно закріпився як період підготовки до нового навчального року. Покупці активно ловили знижки на товари першої потреби, аби встигнути закупитися до шкільного сезону.
Великі гравці ринку, зокрема Amazon, Walmart, Target і Best Buy, розширили акції та пропонували вигідні умови на товари, які зазвичай купують рідше через їх високу вартість. Amazon подовжив терміни Prime Day до 96 годин замість традиційних 48. Водночас загальний рівень знижок коливався в межах 11–24%, тоді як рік тому він був нижчим.
Adobe Analytics також зафіксувала, що мобільні пристрої стали головним каналом покупок під час цих акцій. Через смартфони американці оформили 53,2% онлайн-замовлень, що також перевищило прогнози аналітиків.
Нагадаємо – американці витратили рекордні $10,8 мільярда в онлайн-магазинах під час Чорної п’ятниці у листопаді 2024 року. Adobe відстежує пристрої, які використовують її ПЗ для забезпечення понад 1 трильйона відвідувань американських роздрібних сайтів.

