Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Вибір редакції»Банк Власний Рахунок впроваджує рішення Buy Now Pay Later для food-ритейлу

    Банк Власний Рахунок впроваджує рішення Buy Now Pay Later для food-ритейлу

    2 Квітня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Банк Власний Рахунок запускає сервіс “Оплата Дольками” — це перша в Україні послуга миттєвої розстрочки для покупок на касах самообслуговування в супермаркетах “Сільпо”.

    Відтепер українці можуть оформлювати оплату частинами самостійно на касі самообслуговування безпосередньо перед покупкою. Без залучення персоналу магазину, комісій та довгих очікувань — банк ухвалює рішення щодо розстрочки менше ніж за 20 секунд.

    “Головна мета – допомогти гостю купити те, що він хоче та не відкладати важливі чи бажані покупки, навіть якщо витрати суттєві. Це допомагає гостям краще планувати свої витрати та значно зменшує фінансове навантаження у момент покупки,” – розповіла CEO Банк Власний Рахунок Христина Кармазіна.

    Банк Власний Рахунок позиціонує себе як банк для гостей “Сільпо”. Тому, як і в “Сільпо”, для Банк Власний Рахунок клієнти – це гості. Бо для них банкінг – це не про рахунки, а про ставлення. А ставлення завжди починається з поваги.

    “Ми розуміли, що зіткнемося з недовірою та скепсисом. Мовляв, навіщо купувати їжу в розстрочку. Провели кількісні та якісні дослідження і актуалізували драйвери цільової аудиторії. Це стало точкою опори”, – каже Христина.

    За її словами, перед запуском сервісу були виділені три основні групи цільової аудиторії:

    • Коли фінансова гнучкість – це питання спокою для гостей, які мають дохід нижчий за середній.
    • Коли раціональний підхід до покупок і оптимізація бюджету за рахунок акційних товарів в великих обсягах – пріоритет.
    • Коли перевага – розподіл оплати в часі. Це гості, які можуть дозволити собі більше — але не хочуть витрачати все одразу.

    Як працює сервіс:

    1. Гість зчитує QR-код на терміналі, щоб підтвердити участь у програмі лояльності “Власний Рахунок”.

    2. Сканує всі свої покупки

    3. Вибирає сервіс “Оплата Дольками” як спосіб оплати

    4. Отримує push у застосунку Банк Власний Рахунок і підтверджує розстрочку

    5. Зчитує QR-код із застосунку на терміналі — оплата проходить миттєво

    6. «Сільпо» отримує повну суму покупки від Банку, а Гість — зручний графік платежів

    7. З гостя через місяць списується другий платіж, і ще через місяць – третій.

    Як розповіла Христина Кармазіна, у березні проходило закрите бета-тестування сервісу між співробітниками Банк Власний Рахунок та “Сільпо”.

    В квітні Банк Власний Рахунок запустив послугу у восьми магазинах «Сільпо»:

    • Буча, бул. Леоніда Бірюкова, 2
    • Дрогобич, вул. Великого, 1-Р
    • Київ, вул. Берковецька, 6, ТРЦ “Lavina Mall”
    • Львів, вул. Стрийська, 45
    • Луцьк, пр-т Соборності, 22-Б
    • Одеса, вул. Новощіпний ряд, 2, ТРЦ “Острів”
    • Полтава, вул. Європейська, 60А, ТЦ “Конкорд”
    • Чорноморськ, пр-т Миру, 19

    Сервіс “Оплата Дольками” можна буде оформити на три місяці та суму від 1000 до 20 000 грн на всі товари, які пропонує «Сільпо», крім алкогольних виробів та цигарок. Без комісії та переплат за користування. Для оформлення достатньо мати на картці суму, що покриває третину вартості покупки.

    “Зараз цей сервіс буде працювати на касах самообслуговування в обраних магазинах. Головний КРІ проєкту – збільшення витрат гостя на місяць, адже ми знаємо, що гості, які скористалися розстрочкою, починають купувати більше. Плануємо запустити сервіс на всі магазини “Сільпо” улітку. Також хочемо напрацювати бізнес-процеси і реалізувати сервіс “Оплата Дольками” для гостей “Сільпо” на картки всіх банків”, – розповідає Христина.

    Суму витрат на реалізацію сервісу Христина не називає, проте зазначає, що вони пов’язані з розробкою програмного забезпечення в застосунку, сore banking system (CBS – це основна банківська система, яка забезпечує централізоване управління всіма ключовими банківськими операціями) та невеликими доробками на касах самообслуговування. “Це велика робота команд банку та “Сільпо” для покращення гостевого досвіду. Все для гостей “Сільпо””, – каже Кармазіна.

    Що таке сервіс BNPL

    Сервіс BNPL та звичайна розстрочка схожі у можливості оплатити покупку частинами, але відрізняються за умовами, принципом роботи та джерелом фінансування.

    BNPL – це фінтех рішення для оплати покупки в момент її оформлення. Зазвичай до трьох платежів.

    Розстрочка – це класичний банківський кредитний продукт, який оформлюється на вже здійснені транзакції, з можливістю оформити в застосунку банку. Передбачає від трьох платежів.

    BNPL-сервіси залучають третю сторону – торговця, який сплачує комісію банку за фінансування клієнта. Тоді як комісію за користування розстрочкою сплачує клієнт.

    Ключові відмінності BNPL та розстрочки:

    • Розстрочка передбачає взаємодію між покупцем та банком. BNPL-сервіси залучають третю сторону – торговця, який сплачує комісію банку за фінансування клієнта та взятий на себе кредитний ризик.
    • Фінансування продавця: у BNPL продавець одразу отримує повну вартість товару від Банку, хоча з клієнта Банк отримує тільки перший платіж. Тоді як у розстрочці оплата надходить продавцю в рамках еквайринга.
    • Термін виплат: BNPL передбачає коротший період погашення (зазвичай до 4 платежів), тоді як розстрочка може тривати місяцями або роками.
    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяСтартап співзасновника Google DeepMind залучив рекордні $600 млн інвестицій
    Наступна стаття Колишній офіс Сбербанку в Києві продали державному підприємству за 916 мільйонів

    Схожі статті

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту