Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»“Київстар” розробив україномовного ШІ-асистента, що розв’язуватиме проблеми користувачів

    “Київстар” розробив україномовного ШІ-асистента, що розв’язуватиме проблеми користувачів

    19 Лютого 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Провідний український мобільний оператор “Київстар” готується до запуску нової версії свого чат-бота підтримки, який працюватиме на базі генеративного штучного інтелекту. Перші тести оновленого рішення заплановані вже на весну цього року, про що повідомив директор із розробки диджитал-продуктів компанії та Chief Product Officer у Kyivstar.Tech Михайло Нестор в інтерв’ю dou.ua.

    Головна особливість нового бота – його здатність ефективно розпізнавати саме українську мову та оперативно розв’язувати проблеми користувачів. За словами Нестора, це повністю власна розробка компанії, над якою працює команда з 10 спеціалістів, включаючи продакт-менеджера, аналітиків, розробників і тестувальників.

    “Це повністю інхаус-рішення, яке не використовує жодних вендорських технологій, крім великих лінгвістичних моделей”, – підкреслив Нестор, додавши, що українські компанії, звісно, не вкладають мільярди доларів у розробку власних LLM, як це робить OpenAI.

    На відміну від нинішніх примітивних чат-ботів, які користувачі зазвичай прагнуть пропустити, нове рішення зможе не лише розуміти запити клієнтів, але й виконувати конкретні дії – підключати тарифи, активувати роумінг чи надавати інформацію про стан рахунку.

    У планах оператора – не лише впровадження бота для власних потреб, але й комерціалізація рішення. До кінця року “Київстар” має намір запропонувати свою розробку іншим українським компаніям як продукт, що працює з українською мовою та легко інтегрується з різними платформами: вебсайтами, мобільними додатками чи месенджерами.

    Нагадаємо – “Київстар” планує вийти на американську фондову біржу Nasdaq у третьому кварталі 2025 року. На біржі планується розмістити від 15% до 20% акцій оператора.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяНКЦПФР опублікувала новий перелік ненадійних інвестпроєктів
    Наступна стаття OpenAI переглядає принципи навчання ChatGPT для більшої інтелектуальної свободи

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту