Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Коллцентр Bank of Ireland оновлює вікно клієнта та впроваджує захист із голосовою біометрією

    Коллцентр Bank of Ireland оновлює вікно клієнта та впроваджує захист із голосовою біометрією

    2 Травня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Bank of Ireland оголосив про плани витратити €34 млн на капітальне оновлення свого колл-центру, центральним компонентом якого є впровадження голосової біометрії для автентифікації клієнтів. Модернізація також надасть операторам єдину картину клієнтів зі доступом до даних “єдиного вікна клієнта” для швидкого вирішення дзвінків.

    Як зазначається у релізі банку, клієнтам будуть доступні більш спрощені телефонні транзакції в режимі 24/7 завдяки усуненню складних опцій меню.

    Bank of Ireland отримує в середньому понад 11 000 дзвінків щодня. Ця інвестиція забезпечить колег банку новітніми технологіями, які дозволять їм краще та швидше відповідати на дзвінки. Вони матимуть “єдине бачення” клієнта одним натисканням кнопки, що надасть їм миттєвий доступ до всієї інформації про нього без необхідності розмовляти з іншими підрозділами банку.

    Ця остання інвестиція слідує за нещодавніми обіцянками банку витратити €60 млн на банкомати та мережу відділень, а також €50 млн на захист від шахрайства.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяЗастосунок ШІ-асистента Gemini від Google став доступний у 150 країнах, серед яких Україна
    Наступна стаття Частка NPL у банках скорочується завдяки зростанню працюючого кредитного портфеля

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту