Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Витрати українців на замовлення з маркетплейсів зросли на 23% у 2023 році – дослідження

    Витрати українців на замовлення з маркетплейсів зросли на 23% у 2023 році – дослідження

    22 Лютого 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    У 2023 році сума, яку покупці витратили на замовлення з маркетплейсів, зросла на 7% у світі та на понад 23% в Україні. Кількість замовлень зросла ще більше – на 35%.

    Про це повідомляє Admitad, проаналізувавши понад 120 млн замовлень з маркетплейсів по всьому світу та понад 3,2 млн замовлень в Україні. Дослідження включає статистику з понад 150 маркетплейсів, серед яких як світові гіганти, такі як Alibaba та Amazon, так і провідні українські маркетплейси, такі як Rozetka, OLX, Prom.ua тощо.

    Середній чек покупки на маркетплейсі у світі в 2023 році становив 23 долари, тоді як в Україні – 20 доларів. Найбільшу кількість замовлень зробили жителі обласних центрів, серед яких Київ, Львів, Дніпро, Харків, Вінниця, Одеса, Луцьк, Полтава та Запоріжжя.

    Топ товарних категорій за часткою в загальній кількості українських продажів на маркетплейсах торік виглядає наступним чином:

    • Електроніка – 29%
    • Дім та сад – 15,9%
    • Мода – 14,6%
    • Інструменти – 7%
    • Автозапчастини – 6,7%
    • Спортивні товари – 5,8%
    • Краса та здоров’я – 5,3%
    • Лампи та освітлення – 5,1%
    • Мати та діти – 3,3%
    • Іграшки та хобі – 3,2%
    • Інше – 4,1%

    У світі інтереси користувачів за минулий рік розподілилися між модою (24%), електронікою (17,1%), товарами для дому та саду (13,4%), косметикою (7%), іграшками та товарами для хобі (4,8%), автозапчастинами (4%) та спортивними товарами (3,6%).

    Також серед ключових трендів e-commerce минулого року:

    • Стрімке зростання мобільних продажів по всьому світу. Глобальна частка мобільних замовлень у всіх покупках з маркетплейсів зросла з 22% до 34%. В Україні зростання було ще стрімкішим минулого року – з 25% до 38%.
    • Користувачі продовжують активно використовувати кешбек-опції при покупках на маркетплейсах як і у 2022, так і минулого року, – на кешбек-сервіси припало до третини всіх покупок.
    • Все більше маркетплейсів використовують партнерський маркетинг для прискорення зростання продажів.
    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяЄЦБ назвав біткоїн-ETF “новим вбранням голого короля”
    Наступна стаття НБУ виписав штрафи банку та технологічному оператору платіжних послуг

    Схожі статті

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту