Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Український бізнес працює під тиском невизначеності та дефіциту талантів – KPMG

    10 Грудня 2025

    Visa бачить майбутнє платежів в агентному штучному інтелекті

    10 Грудня 2025

    Кількість небанківських фінансових установ в Україні зменшилася до 781

    10 Грудня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Українці витратили на покупки в інтернеті у 2023 році 182 млрд гривень – дані EVO

    Українці витратили на покупки в інтернеті у 2023 році 182 млрд гривень – дані EVO

    18 Грудня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    За даними групи компаній EVO (Prom, Shafa, Kabanchik та ін), загальна сума товарів та послуг, які були придбані в Україні в інтернеті протягом 2023 року, склала 182 мільярди гривень, що на 21% більше, ніж торік. Кожна 10-та покупка відбувається онлайн: на маркетплейсах, в інтернет-магазинах та соцмережах.

    Майже 10 млн українців купують товари онлайн, із них 1,5 мільйони зробили свою першу онлайн-покупку цього року. Серед трендів цього року – більше витрат на побутові та особисті речі, адже люди менше переміщувались усередині країни. Також продовжується тренд минулого року — готовність людей змінювати споживацькі звички та купувати повсякденні товари онлайн, здебільшого на маркетпейсах.

    Структура онлай-покупок на Промі відображає ситуацію у країні: шукають і купують чимало товарів для військових, а також все для облаштування дому та саду. Максимальний приріст замовлень був у таких категоріях: комплектуючі для касок та бронежилетів, біодобавки, садові рослини, автозапчастини та парфуми.

    Найбільше ж у 2023 році на Промі купували: чохли для телефонів, кеди, кросівки, жіночі парфуми, корм та ласощі для домашніх улюбленців.

    Частіше покупки в онлайні здійснюють об 11-12 ранку та о 15-16 годині після обіду. Понад 40% замовлень на маркетплейсі оплачують одразу карткою. Водночас майже половина покупців оплачують товари у точках видачі, щоб мати змогу його оглянути перед покупкою, свідчать дані RozetkaPay – платіжного партнера Prom.ua.

    Найпотужнішим драйвером ринку лишається безкоштовна доставка, зокрема у точки видачі Розетки, та дешева доставка товарів. Відповідно, висока вартість доставки, навпаки, гальмує зростання ринку. Середній чек на Промі — 1225 грн, на Шафі — 450 грн, а середня вартість доставки — 105 грн. Коли покупець на доставку витрачає додаткові 10-25% вартості товару, мотивація до покупки онлайн нижча, ніж коли доставка безкоштовна.

    Рухає ринок і онлайн-шопінг як розвага: стрімінгові продажі та товари, які “залітають” у тренди у соцмережах, контент від блогерів.

    Водночас безпечні оплати, сервіс, вигідні ціни та великий асортимент вже стали базою, на яку очікують за замовчуванням.

    Кілька цікавих фактів, які вплинули на ринок:

    • Минулого 2022 року через переміщення українців за кордон, кількість інтернет-покупців знизилась на чверть. Цього року навпаки є приріст +17%.
    • У 2022 році ритейл (сума всіх роздрібних покупок в Україні і онлайн, і офлайн) не виріс. У 2023 році є істотний приріст + 30% рік до року.
    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяЄврокомісія почала розслідування щодо розповсюдження незаконного контенту в соцмережі X
    Наступна стаття Податкова оштрафувала компанію-оператора Pornhub за несплату податку на Google

    Схожі статті

    Український бізнес працює під тиском невизначеності та дефіциту талантів – KPMG

    10 Грудня 2025

    Visa бачить майбутнє платежів в агентному штучному інтелекті

    10 Грудня 2025

    Кількість небанківських фінансових установ в Україні зменшилася до 781

    10 Грудня 2025

    ЄІБ інвестує €70 млн в італійський BNPL-стартап Scalapay

    10 Грудня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Український бізнес працює під тиском невизначеності та дефіциту талантів – KPMG

    10 Грудня 2025

    Visa бачить майбутнє платежів в агентному штучному інтелекті

    10 Грудня 2025

    Кількість небанківських фінансових установ в Україні зменшилася до 781

    10 Грудня 2025

    ЄІБ інвестує €70 млн в італійський BNPL-стартап Scalapay

    10 Грудня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту