Державний “Ощадбанк” запустив “Особистий кабінет нотаріуса”, новий функціонал, що спрощує процедуру подання та отримання відповіді на запити нотаріусів. Функціонал кабінету дозволяє створювати та надсилати в електронному вигляді запити нотаріусів, відслідковувати їх статус та отримати відповіді.
Як зазначається у релізі Нотаріальної палати, скористатися послугою можуть державні чи приватні нотаріуси, які авторизувалися на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
“Подати запит до банку та отримати відповідь від останнього стає значно простіше, без необхідності їх паперового оформлення та понесення витрат, пов’язаних із таким оформленням”, – йдеться в заяві держбанку.
“Особистий кабінет нотаріуса” від “Ощаду” дозволяє створювати та надсилати в електронному вигляді запити до банку для отримання інформації про залишки коштів померлих власників для оформлення спадщини та/або виписки по рахунках у цінних паперах, а також отримати відповіді від банку на вищезазначені запити в електронному вигляді з накладеним КЕП.
З відповідним сервісом нотаріуси отримують можливість оперативно переглядати запити та відповіді банку в електронному вигляді та відслідковувати у будь-який момент статуси опрацювання банком запитів нотаріуса.