Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    ЄС схвалив надання Україні понад €1,8 млрд в межах програми Ukraine Facility

    5 Листопада 2025

    Ощадбанк отримав нового голову правління

    5 Листопада 2025

    Anthropic прогнозує зростання своїх доходів на 28% до 2028 року

    5 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Українці витратили на 35% більше за тиждень Black Friday цього року

    Українці витратили на 35% більше за тиждень Black Friday цього року

    5 Грудня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    На сайтах багатьох маркетплейсів та інтернет-магазинів ще можна побачити останні спеціальні пропозиції до Black Friday, а бренди вже готові підбивати підсумки найголовнішого розпродажу року. За оцінками партнерської мережі Admitad Україна, цього року українці витратили на Black Friday на 35% більше, ніж торік. Найактивніше покупці купували одяг та взуття, електроніку, товари для дому та косметику.

    Водночас глобальне зростання продажів протягом тижня Black Friday порівняно з минулим роком склало лише 8% за кількістю продажів і 9% за сумою продажів. Український ринок випереджає світову динаміку як за темпами зростання у річному обчисленні, так і за інтенсивністю купівельної активності. Минулого року стрибок кількості продажів порівняно зі «спокійним періодом» склав 57%. Цього року українці збільшили свою активність на 70%, а витрати — на 106%. При цьому покупці все частіше говорять, що знижки на Black Friday вже не такі спокусливі, як раніше.

    Маркетплейси, на які торік припадало понад 60% покупок у всьому світі, цьогоріч лише зміцнили своє домінування: понад 67% усіх онлайн-замовлень було зроблено з них протягом тижня Black Friday. В Україні вони мають такий самий рівень домінування і на них припадає близько 65% покупок протягом тижня розпродажів.

    Ці товарні категорії, за підрахунками Admitad Україна, принесли найбільшу частку продажів серед українців:

    • Електроніка — 27%
    • Одяг та взуття — 13%
    • Дім і сад — 11%
    • Краса та здоров’я — 9%
    • Інструменти — 7,8%
    • Автомобілі, запчастини та аксесуари — 6,6%
    • Лампи та освітлення — 6%
    • Спорт та розваги — 5,4%
    • Іграшки та хобі — 4,3%
    • Ремонт — 4,2%
    • Інші — 5,7%

    Якщо порівнювати цю статистику з результатами торішнього розпродажу, то значно просіли замовлення категорії «Лампи та освітлення» та «Електроніка», натомість зросла популярність одягу та взуття, а також товарів для догляду за собою та спорту. У топі також з’явилися нові лідери — товари з категорій «Іграшки та хобі» та «Ремонт».

    Також у дослідженні зазначається, що вплив кешбек-сервісів на покупки українців став ще більш значущим. Цього року покупці знову застосували кешбек до більш ніж 25% своїх онлайн-покупок. Можливість отримати кешбек з покупки для багатьох користувачів стає визначальним фактором при виборі магазину або навіть конкретного товару.

    Відсоток мобільних замовлень протягом тижня розпродажів збільшився з 40,5% до 52,4% порівняно з минулим роком. Це ще одне підтвердження зростаючої ролі мобільних пристроїв у житті покупців та їхнього величезного впливу на електронну комерцію в Україні.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяСінгапурська криптобіржа Crypto.com отримала британську ліцензію EMI
    Наступна стаття Request-to-Pay: DZ Bank здійснив першу транзакцію із запитом на оплату через платформу Paycy

    Схожі статті

    ЄС схвалив надання Україні понад €1,8 млрд в межах програми Ukraine Facility

    5 Листопада 2025

    Ощадбанк отримав нового голову правління

    5 Листопада 2025

    Український бізнес отримав 3 млрд грн у кредит – «Доступні кредити 5-7-9%»

    5 Листопада 2025

    РФС схвалила концепцію регулювання ринку віртуальних активів та відзначила ризики підвищеного оподаткування банків

    5 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    ЄС схвалив надання Україні понад €1,8 млрд в межах програми Ukraine Facility

    5 Листопада 2025

    Ощадбанк отримав нового голову правління

    5 Листопада 2025

    Anthropic прогнозує зростання своїх доходів на 28% до 2028 року

    5 Листопада 2025

    Український бізнес отримав 3 млрд грн у кредит – «Доступні кредити 5-7-9%»

    5 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту