Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Низка британських банків запустила єдиний портал для консультацій споживачів з інвалідністю

    Низка британських банків запустила єдиний портал для консультацій споживачів з інвалідністю

    4 Жовтня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Британські банки HSBC, Nationwide, Tesco Bank, Newday та Ovo об’єдналися з аналітичною компанією Experian, щоб запустити єдиний портал Support Hub для покращення обслуговування споживачів з інвалідністю. На порталі споживачі зможуть залишати повідомлення, як з ними можна зв’язатися та яка підтримка їм потрібна для доступу до послуг установ-учасників.

    Як зазначається у релізі Experian, пілотний проєкт Support Hub пропонує єдиний універсальний портал, на якому споживачі можуть повідомити різним компаніям, як з ними зв’язатися і якої підтримки вони потребують для доступу до їхніх послуг. Це може включати бажаний спосіб зв’язку — наприклад, лист, телефон або електронну пошту, або інші вимоги, такі як потреба в тривалій зустрічі або в супроводі іншої дорослої людини для надання допомоги.

    Споживачі не повинні розкривати інформацію про свою інвалідність, лише про необхідну підтримку, якої вони потребують від організацій. Користувачі мають повний контроль над тим, з якими організаціями вони ділитимуться своїми потребами, а також можуть відкликати свою заявку у будь-який час.

    Дослідження Experian показало, що майже три чверті (73%) людей з інвалідністю у Сполученому Королівстві відкладали звернення до постачальників основних послуг, оскільки це здавалося їм занадто складним. Люди з інвалідністю в середньому чекають понад два місяці перш ніж звернутися до постачальника послуг. Вони зазначили, що відчувають емоційне виснаження, тривогу та деморалізацію після спілкування з організаціями.

    Менше п’ятої частини (19%) людей з інвалідністю зверталися за підтримкою до постачальників послуг. Також виявилося, що люди з особливими потребами також менш схильні змінювати постачальників послуг у різних секторах. Наприклад, серед споживачів з інвалідністю лише 28% змінювали кредитну картку, порівняно з 36% людей, які не мають жодних потреб у доступі.

    Майже третина (28%) опитаних людей з інвалідністю сказали, що на їхні фінанси негативно вплинуло те, що вони не мали змоги легко звертатися за основними послугами.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяМіжнародна конференція Global Payments Day 2023 відбудеться 9 листопада 2023 року в Києві
    Наступна стаття Revolut наблизився до угоди з SoftBank, щоб усунути бар’єр для отримання ліцензії у Великій Британії

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту