Український стартап FinOK став одним з перших серед компаній, що надають сервіси для фінансового управління, який інтегрував сервіси “Приватбанку”, в тому числі “Інвойсинг” для виставлення рахунків та приймання платежів від бізнес-клієнтів.
Як зазначається на сайті банку, бізнес-клієнти FinOK, які користуються “Приват24 для бізнесу” отримують сповіщення про сформований рахунок за фінансові послуги через “Інвойсинг” прямо в обліковій системі.
Оплата відбувається у декілька кліків через мобільний застосунок або інтернет-банкінг. При оплаті рахунка-фактури клієнтам не потрібно вручну вводити реквізити та призначення платежу, що економить час та знижує ризик помилок.
За даними “Приватбанку”, вже 15 тисяч клієнтів оцінили переваги “Інвойсингу”, які виставляють або сплачують рахунки-фактури в веб та мобільному банкінгу, а також використовують “Інвойсинг” для масового виставлення рахунків-фактур інтегруючи їх у свої процеси або бухгалтерські програми.