Соціальна мережа, в основі якої лежить голосове спілкування і яка стала популярною в період карантинного 2020 року, анонсувала запуск “нового Clubhouse”, в основі якого лежить формат під назвою “Чати”. Так компанія намагається повернутися в публічний простір після різкого спаду популярності, пише TechCrunch.
“Щоб отримати уявлення про Чат, уявіть, що ваші групові повідомлення та ваші сторіз в Instagram зустрілися в парку, розмовляли годинами, стали найкращими друзями та закохалися”, — йдеться в дописі в блозі Clubhouse.
Видання зазначає, що ймовірно, чат Clubhouse дозволить об’єднуватися користувачеві і його друзям в асинхронну групу, де можна надсилати голосові повідомлення, які виглядають як сторіз в Instagram, а не окремий текст. І на відміну від iMessage, Clubhouse транскрибує ці голосові повідомлення.
Формат аудіокімнат також продовжить існувати в Clubhouse, але в компанії вважають, що чати надихнуть користувачів частіше заходити в соцмережу, щоб почути своїх друзів, а не будь-кого, хто веде в цей час розмову.
Нагадаємо, що у квітні цього року Clubhouse оголосив про скорочення половини штати сервісу. Тоді в компанії зазначали, що рішення не пов’язане з фінансовими проблемами.