Корпорація Google оновила свою політику щодо криптовалют та пов’язаних з ними продуктів та дозволила рекламу ігор на основі блокчейну з використанням NFT з 15 вересня. Ігри можуть дозволяти гравцям купувати внутрішньоігрові предмети, наприклад, віртуальний одяг для персонажів, зброю або броню з кращими характеристиками.
Як зазначається у повідомленні компанії, починаючи з 15 вересня рекламодавці, які пропонують ігри з використанням NFT, але не рекламують контент, пов’язаний з азартними іграми, можуть рекламувати ці продукти та послуги, якщо вони відповідають вимогам.
Google заявив, що, як і раніше, не дозволяє рекламу ігор, в яких гравці можуть робити ставки, у тому числі в NFT, в обмін на можливість виграти щось, що має реальну цінність, включаючи інші токени. Також заборонено просування казино, винагорода в яких видається у NFT.
Крім того, не можна просувати напрямки, де проводяться азартні ігри на реальні гроші. Сюди входить реклама, пов’язана із азартними іграми.
Google заборонила рекламу криптовалют та пов’язаних з ними продуктів у 2018 році, але пом’якшила свою політику у 2021 році, дозволивши рекламу криптовалютних бірж та гаманців у США за умови реєстрації у фінансових органах та дотримання законодавства.
За словами Google, оновлена політика спрямована на те, щоб «збалансувати інновації та відповідальну рекламу» у криптовалютній сфері. Рекламодавці, які бажають просувати ігри NFT, повинні подати заявку на сертифікацію у Google та довести, що їхні продукти та послуги не порушують місцевого законодавства у будь-якому регіоні, на який вони націлені.
Компанія Google попередила, що порушення цієї політики може призвести до призупинення облікового запису рекламодавця. Однак Google не вживатиме цього заходу без попередження за сім днів до можливого призупинення.
Однак Google, як і раніше, забороняє рекламу первинних пропозицій монет (ICO), децентралізованих фінансових протоколів (DeFi), а також будь-якої реклами, пов’язаної з азартними іграми на криптовалюті або NFT.