Житель Каліфорнії створив телефонний інструмент на базі ChatGPT під назвою “Веселий Роджер” (Jolly Roger), який використовує штучний інтелект для боротьби з надокучливими дзвінками телемаркетологів та шахраїв. Сервіс імітує балакучого персонажа, який легко відволікається, щоб утримувати дзвінок якнайдовше.
Як зазначає The Wall Street Journal, телефонна служба використовує ChatGPT і програмне забезпечення для модуляції голосу для створення та читання сценаріїв з використанням комбінацій попередньо встановлених виразів і відповідей на певну тему, щоб той, хто телефонує, думав, що насправді розмовляє з реальною людиною.
За словами розробника, кілька тисяч клієнтів платять йому близько $25 на рік за використання його продукту.
Перший подібний сервіс був запущений сім років тому у відповідь на поширення шахрайських дзвінків, які зазвичай починаються із запису перед тим, як підключити реального оператора. Кілька місяців тому в нього вдалося інтегрувати ChatGPT, що автоматизувало та урізноманітнило весь процес.
У результаті боту вдалося утримувати спеціалістів з телемаркетингу на дзвінку з неіснуючими персонажами до 30 хвилин.
Там навели приклад одного такого дзвінка. Сервіс підхопив дзвінок від записаного жіночого голосу з попередженням щодо рахунку в Bank of America. Після відповіді бота дзвінок перейшов на реального оператора, який намагався виманити фінансову інформацію, яку можна було б використати для крадіжки особистих даних. Коли ШІ запитали про наявні кредитні картки, той зазначив, що у нього їх багато, перелічивши кредитки із “зображенням кошеня” та “чудовою пляжною сценою”, запитуючи оператора, чи подобаються йому кошенята та пляжі.
Зазначається, що цей конкретний дзвінок тривав понад 6 хвилин, перш ніж оператор здався та завершив розмову.