Компанія Yahoo планує звільнити понад 20% штату в рамках масштабної реструктуризації рекламного підрозділу. Про це повідомляє Reuters.
До кінця року скорочення торкнуться майже 50% співробітників рекламного відділу Yahoo – це 1600 працівників, включаючи близько 1000 цього тижня.
Гендиректор Yahoo Джим Ланзон наголосив: скорочення не пов’язані з фінансовими труднощами. Це стратегічне рішення, яке має принести користь неприбутковому департаменту автоматизації реклами та прибутковості компанії загалом.
Компанія також закриє свою SSP-платформу, через яку видавці могли автоматизувати продаж рекламних місць і згорне рішення для налаштування нативної контекстної реклами Gemini. Все це дозволить їй більше інвестувати у перспективніші напрями.
Днями стало також відомо, що Zoom скоротить 1300 робочих місць.