Після багаторічних спроб відтворити успіх свого платіжного рішення на базі QR-коду, Ant Group, схоже, нарешті знайшла шлях до масштабування. Замість того, щоб залучати кінцевих користувачів, фінтех-гігант, пов’язаний з Alibaba, налагоджував партнерські відносини з локальними платіжними провайдерами в Азії. Він створив по суті конкурента Mastercard і Visa, дозволивши споживачам легко подорожувати з одним мобільним гаманцем. Про це пише TechCrunch.
Нова процесингова мережа називається Alipay+, щоб відрізняти її від мобільного гаманця Alipay. Alipay+ інтегрувався з 15 способами оплати, дозволяючи своїм торговим партнерам охопити більше одного мільярда споживачів. Про це розповів Анхель Чжао, президент міжнародного бізнесу Ant Group, під час Сінгапурського фестивалю фінансових технологій у четвер.
Нині Alipay+ підтримує понад 2,5 мільйона компаній у всьому світі. Виглядає це так: філіппінський турист, який відвідує Японію, може використати свій гаманець GCash і розрахуватися в магазині, який підтримує Alipay+, відсканувавши QR-код. Подібним чином мандрівник з Південної Кореї може розрахуватися в магазині за допомогою Kakao Pay, а малазійський турист — за допомогою Touch ‘n Go.
Alipay+ стягує плату як постачальник рішень для транскордонних платежів і торгового маркетингу.
За словами Чжао, Alipay+ не намагається бути супердодатком типу WeChat і Alipay. Він служить інфраструктурним рішенням для інших гаманців, орієнтованих на споживача.