Нове загальнонаціональне опитування дослідницької компанії Insight Intelligence виявило значні зміни у платіжних звичках шведів за останнє десятиліття. Згідно з опитуванням, понад 98% мешканців Швеції покладаються на рішення для прямих платежів від трьох провідних брендів у цій сфері.
Як пише Finextra, “Pay by Bank” став улюбленим методом для вирішення повсякденних фінансових потреб шведів. 39% використовують “Pay by Bank” для оплати оренди та комунальних послуг. Опитування також виявило постійне розчарування традиційними системами онлайн-платежів, яке можна вирішити за допомогою рішень “Pay by Bank”.
Кожен четвертий респондент (25%) зазначив, що найбільш неприємним аспектом онлайн-платежів є надмірна кількість дій, необхідних для завершення транзакції. 23% також висловили незадоволення тим, що їм доводиться вручну вводити дані картки або контактну інформацію, описуючи це як процес, що забирає багато часу.
“Недоліки, відзначені респондентами в сучасних онлайн-платіжних системах, та їхні пріоритети сигналізують про значний потенціал для зростання рішень “Pay by Bank” у Швеції”, – наголосив генеральний директор Trustly Йохан Тярнберг.
Платіжний метод “Pay by Bank” стає все більш популярним способом оплати онлайн-покупок, змінюючи платіжний ландшафт у світі та змушуючи фінансові установи переглядати свої стратегії. Раніше ми розповідали про те, як працює “Pay by Bank”.