Нове дослідження PYMNTS Intelligence та Worldpay показало, що 84% покупців у всьому світу вважають оплату одним кліком важливим фактором при виборі онлайн-магазину. При цьому 18% споживачів обирають ритейлерів виключно на основі наявності такої можливості, передає PYMNTS.
Дослідження “Payments Optimization: Powering Global eCommerce Growth” виявило, що торговці часто недооцінюють вплив простоти оплати на конверсію, хоча саме цей фактор може значно підвищити доходи. Особливо гострою проблемою залишаються транскордонні транзакції: 72% ритейлерів повідомляють про вищі показники невдалих платежів порівняно з внутрішніми операціями.
Дослідження показує, що 99% міжнародних покупців хочуть використовувати свій улюблений спосіб оплати, а 94% прагнуть платити в місцевій валюті. Водночас 55% споживачів відмовляються від покупки, якщо їм потрібно спробувати оплатити більше одного разу.
Складні процеси оплати та невдалі платежі стають ключовою причиною незавершених покупок у глобальній електронній комерції, обсяг якої може перевищити $10 трильйонів до 2030 року. Приховані комісії, незручні інтерфейси оплати та відсутність локальних платіжних методів відлякують міжнародних покупців.
Ринок платіжних методів стрімко еволюціонує. Так використання цифрових гаманців у США помітно зростає: 16% покупців оплачують ними свої онлайн-замовлення. Це удвічі більше, ніж у фізичних магазинах, де цей спосіб оплати все ще залишається менш поширеним. Понад половина споживачів, 55%, зазначають, що обирають цифрові гаманці заради зручності.

