Використання штучного інтелекту для виконання робочих задач досягло найвищого рівня за всі часи, проте занепокоєння щодо нових технологій, які можуть замінити працівників, все ще існує. Про це повідомляється у новому дослідженні Microsoft і LinkedIn.
Компанії опублікували свій щорічний індекс робочих тенденцій, у якому досліджували вплив ШІ на ринок праці шляхом опитування 31 000 людей у 31 країні, включаючи США, Велику Британію, Німеччину, Францію, Індію, Сингапур, Австралію та Бразилію.
Згідно з результатами опитування, 75% працівників використовують ШІ для робочих задач. При цьому більше половини (53%) респондентів не хочуть у цьому зізнаватись через страх бути заміненими сучасними технологіями.
Крім того, майже половина опитаних професіоналів стурбовані тим, що штучний інтелект невдовзі замінить їх роботу, і навіть розглядають звільнення в наступному році на тлі цих очікувань.
Згідно з дослідженням, за останні вісім років кількість вакансій спеціалістів зі штучного інтелекту зросла на 323%. Але працівники нетехнічного профілю, які знають, як використовувати такі інструменти ШІ, як ChatGPT і Microsoft Copilot, також користуються великим попитом.
Також дослідження показало, що 66% керівників не найматимуть людей без навичок роботи зі штучним інтелектом, а 71% краще наймуть менш досвідченого працівника з такими навичками, аніж більш досвідчену людину без них.
Майже половина керівників компаній у США наразі не інвестує в інструменти чи продукти штучного інтелекту для співробітників, і трохи більше чверті компаній планують цього року запропонувати навчання з генеративного штучного інтелекту.
Понад три чверті опитаних професіоналів кажуть, що їм потрібні навички роботи з ШІ, щоб залишатися конкурентоспроможними на ринку праці, і що це дасть їм доступ до більших можливостей роботи. Трохи менше 70% кажуть, що це може допомогти їм швидше просуватися в кар’єрі.