Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»70% покупців обирають місце для онлайн-покупок за доступністю бажаного способу оплати

    70% покупців обирають місце для онлайн-покупок за доступністю бажаного способу оплати

    23 Червня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Споживачі очікують можливості використовувати бажаний спосіб оплати під час оформлення замовлення та можуть відмовитися від покупки, якщо він недоступний. Такими є результати нещодавнього звіту під назвою “Як доступність бажаних способів оплати може зменшити кількість покинутих кошиків” від PYMNTS Intelligence.

    Так, згідно з результатами опитування, 70% споживачів вважають наявність бажаного способу оплати “дуже або надзвичайно важливим” фактором при виборі інтернет-магазину. 53% вважають, що кращий вибір способів оплати пропонують маркетплейси, тоді як лише 22% дотримуються такої думки щодо вебсайтів брендів. Більше того, на вебсайтах брендів спостерігається вищий рівень покинутих кошиків.

    Також повідомляється, що мілленіали лідирують у кількості покинутих кошиків, за ними йде покоління Z, тоді як бебі-бумери та люди похилого віку практично не залишають кошики. Це свідчить про те, що молодші споживачі часто переглядають або порівнюють ціни, вже тримаючи товари в кошиках, тоді як старші покоління частіше завершують покупку.

    Окрім уподобань щодо оплати, у звіті також розглядаються інші фактори, що впливають на поведінку онлайн-покупців. Було виявлено, що споживачі постійно шукають найкращі пропозиції та безшовний досвід оплати на всіх онлайн-платформах.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяНайбільша американська криптобіржа Coinbase отримала ліцензію MiCA
    Наступна стаття Visa розширила впровадження стейблкоїнів у регіоні Центральної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки

    Схожі статті

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025

    Coinbase впроваджує Pay by Bank для купівлі криптовалюти в Німеччині

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта

    3 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту