Оплата стає вирішальним моментом для 70% користувачів. За даними нового дослідження PYMNTS Intelligence, 7 із 10 онлайн-покупців відмовляються від покупки, якщо не знаходять свій звичний спосіб оплати.
У звіті Big Three: How Choice, Confidence and Convenience Drive Payments Optimization йдеться про три ключові чинники, що визначають ефективність платіжних систем: вибір, довіра і зручність. Доступ до звичних способів оплати напряму впливає на рішення клієнта.
41% покупців заявляють, що більше ніколи не скористаються послугами бренду після того, як зіткнулися з хибною відмовою платежу. А 3 з 5 представників покоління z віддають перевагу не кешбеку, а доступу до акцій або івентів. Такі тенденції змушують бізнеси переосмислювати свій підхід до клієнтського досвіду в онлайн-продажах.
Важливу роль відіграє і швидкість повернення коштів. Компанія Worldpay, яка обробляє понад 50 мільярдів транзакцій щороку, нещодавно запустила сервіс майже миттєвого повернення грошей у Великій Британії для власників карток Visa та Mastercard. У Worldpay кажуть, що зручне повернення може перетворити проблему на інструмент залучення клієнтів.
Зауважимо – дослідження показує, що покупці охоче платять більше у малих і середніх бізнесах, якщо ті пропонують зручні варіанти оплати. Особливо це важливо для молодших поколінь: 42% покоління z і 29% міленіалів зазначають, що підтримка безконтактних платежів чи мобільних гаманців впливає на їхній вибір.
Згідно з даними попереднього дослідження PYMNTS Intelligence Decoding BNPL Users: Necessity, Convenience and Risk Signals”, можливість оплатити покупку частинами стає вирішальною для багатьох споживачів у США — 43% опитаних визнають, що можуть взагалі відмовитися від покупки, якщо немає опції Buy Now, Pay Later (BNPL).

