Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    “Дія” та НАІС створюють спільну систему кіберзахисту цифрової інфраструктури України

    19 Грудня 2025

    ШІ стимулює економічне зростання Європи — Лагард

    19 Грудня 2025

    Позитивний ефект від програми «Національний кешбек» відчули 20% підприємств

    19 Грудня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»70% онлайн-покупців покидають сайти без зручного способу оплати

    70% онлайн-покупців покидають сайти без зручного способу оплати

    4 Серпня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Оплата стає вирішальним моментом для 70% користувачів. За даними нового дослідження PYMNTS Intelligence, 7 із 10 онлайн-покупців відмовляються від покупки, якщо не знаходять свій звичний спосіб оплати.

    У звіті Big Three: How Choice, Confidence and Convenience Drive Payments Optimization йдеться про три ключові чинники, що визначають ефективність платіжних систем: вибір, довіра і зручність. Доступ до звичних способів оплати напряму впливає на рішення клієнта.

    41% покупців заявляють, що більше ніколи не скористаються послугами бренду після того, як зіткнулися з хибною відмовою платежу. А 3 з 5 представників покоління z віддають перевагу не кешбеку, а доступу до акцій або івентів. Такі тенденції змушують бізнеси переосмислювати свій підхід до клієнтського досвіду в онлайн-продажах.

    Важливу роль відіграє і швидкість повернення коштів. Компанія Worldpay, яка обробляє понад 50 мільярдів транзакцій щороку, нещодавно запустила сервіс майже миттєвого повернення грошей у Великій Британії для власників карток Visa та Mastercard. У Worldpay кажуть, що зручне повернення може перетворити проблему на інструмент залучення клієнтів.

    Зауважимо – дослідження показує, що покупці охоче платять більше у малих і середніх бізнесах, якщо ті пропонують зручні варіанти оплати. Особливо це важливо для молодших поколінь: 42% покоління z і 29% міленіалів зазначають, що підтримка безконтактних платежів чи мобільних гаманців впливає на їхній вибір.

    Згідно з даними попереднього дослідження PYMNTS Intelligence Decoding BNPL Users: Necessity, Convenience and Risk Signals”, можливість оплатити покупку частинами стає вирішальною для багатьох споживачів у США — 43% опитаних визнають, що можуть взагалі відмовитися від покупки, якщо немає опції Buy Now, Pay Later (BNPL).

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяІталія оштрафувала Shein на €1 мільйон за введення клієнтів в оману
    Наступна стаття SEC створила робочу групу зі штучного інтелекту

    Схожі статті

    Позитивний ефект від програми «Національний кешбек» відчули 20% підприємств

    19 Грудня 2025

    Гетманцев закликав відтермінувати обов’язкові платіжні термінали для ФОП 1-ї групи до кінця війни

    19 Грудня 2025

    99% власників ВВП-варантів підтримали обмін на нові єврооблігації

    19 Грудня 2025

    ЄС виділить Україні €90 млрд на 2026–2027 роки

    19 Грудня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    “Дія” та НАІС створюють спільну систему кіберзахисту цифрової інфраструктури України

    19 Грудня 2025

    ШІ стимулює економічне зростання Європи — Лагард

    19 Грудня 2025

    Позитивний ефект від програми «Національний кешбек» відчули 20% підприємств

    19 Грудня 2025

    Китай передає контроль над TikTok у США спільному підприємству

    19 Грудня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту