Українці продовжують активно користуватися цифровими каналами для здійснення банківських операцій. Так, згідно з дослідженням MasterIndex, проведеним на замовлення Mastercard, 94% держателів карток сьогодні користуються цифровим банкінгом, причому переважна більшість з них (75%) надають перевагу саме мобільним застосункам.
Крім цього, понад половина опитаних українців (51%) стверджує, що в найближчі два роки готова повністю перейти у диджитал-банкінг, без відвідування фізичних банківських відділень.
Частота користування цифровим банкінгом зросла – про це заявляють 43% опитаних респондентів. Загалом, третина українців (31%) заходить до банківського мобільного застосунку чи онлайн-банкінгу щодня, ще 41% роблять це як мінімум декілька разів на тиждень.
Найпопулярнішими операціями у цифровому банкінгу серед українців стали поповнення мобільного рахунку (82%), переказ коштів з картки на картку (80%), оплата комунальних послуг (72%), донати (30%), оплата кредиту (24%), придбання транспортних квитків (23%), відкриття депозитів (14%) та платіжних карток (14%).
Серед додаткового функціоналу, який хотіли б бачити користувачі у цифровому банкінгу, відзначають можливість оформити платіжну картку онлайн (61%), управління рахунками різних банків в одному застосунку (52%), придбання криптовалюти (27%), купівлю квитків на транспорт (27%), отримання фінансових консультацій з управління активами (22%), а також можливість купувати цінні папери та акції (21%).
«Цифровізація банківських рішень надає українцям можливість отримувати якісні фінансові послуги швидко та безпечно – у будь-який час та у найбільш зручний спосіб. Цифрова трансформація стала запорукою стійкості фінансового сектору у часи повномасштабної війни, забезпечуючи безперебійний доступ українців до управління своїми рахунками. Це стало можливим завдяки багаторічним зусиллям усіх учасників фінансового ринку та відкритості українців до інноваційних рішень», – зазначила Анна Онищенко, віцепрезидентка по роботі з клієнтами Mastercard в Україні та Молдові.
