Віртуальні платіжні картки набувають дедалі більшої популярності серед американських споживачів. За даними нового дослідження PYMNTS Intelligence та компанії Elan, 4 з 10 жителів США використовували віртуальні картки протягом останніх шести місяців. Крім того, 65% опитаних заявили про намір користуватися ними у наступному році.
Нове дослідження виявило, що найактивнішими користувачами віртуальних карток є представники покоління Z та міленіали. Особливо високі показники використання (понад 70%) спостерігаються серед технічно обізнаних споживачів та ентузіастів цифрових фінансів. Водночас звичайні користувачі також виявляють інтерес до такого способу оплати, якщо постачальники послуг забезпечують чітке навчання.
Опитування 2516 американських споживачів показало, що безпека є одним із головних чинників, які спонукають людей використовувати віртуальні картки. Половина споживачів, які стали жертвами шахрайства, нещодавно користувалися віртуальними картками, що на 19% більше від середнього показника. Такі картки дозволяють здійснювати платежі в інтернеті без ризику розкриття номера реальної кредитної чи дебетової картки.
Найпопулярнішим випадком використання віртуальних карток є інтернет-шопінг, особливо у перевірених продавців. Серед інших переваг, які приваблюють користувачів — можливість миттєвого використання картки ще до отримання фізичного пластику, захист від шахрайства та помилок при покупках.
Нагадаємо – минулого року American Express та Boost Payment Solutions запустили нову систему для роботи з віртуальними картками для продавців у США. Партнерство дозволило постачальникам спростити прийом віртуальних карток American Express та мінімізувати труднощі, пов’язані з ручною обробкою віртуальних карток.