Майже третина українців (28%) користується платними онлайн-сервісами та планує продовжувати це робити, згідно з новим дослідженням, проведеним компанією Rakuten Viber. 13% респондентів повідомили, що раніше платили за такі послуги, але припинили.
Більшість опитаних (59%) взагалі не мають досвіду використання платних онлайн-сервісів. Про це пише delo.ua, посилаючись на дослідження Rakuten Viber.
Найпопулярнішими категоріями серед користувачів платних сервісів виявилися фільми та відео (45%), ігри (36%), музика (35%) та послуги для навчання (30%). Менш популярними, але також затребуваними є програми для роботи (20%), електронні книжки (17%), додатки для спілкування (15%), податкові сервіси (8%) та сайти знайомств (7%).
Щодо фінансових витрат, майже половина користувачів (47%) витрачає на платні онлайн-сервіси від 100 до 400 гривень щомісяця. Близько третини (29%) респондентів платять понад 400 гривень, а 24% витрачають менш як 100 гривень на місяць.
Цікаво, що більшість українців (53%) стверджують, що ніколи не завантажували контент із “піратських” ресурсів та торентів. Проте значна частина (47%) зізналася, що мала такий досвід.
Зауважимо – 76% українців стали витрачати більше за останній рік. Водночас 14% респондентів намагаються економити й зменшили витрати, йшлось у попередньому опитуванні Rakuten Viber.