Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Сенс Банк та Укрексімбанк спрямовують прибутки на капіталізацію, не сплачуючи дивідендів у бюджет – Марченко

    19 Листопада 2025

    Microsoft, NVIDIA та Anthropic уклали стратегічне партнерство для розвитку ШІ

    19 Листопада 2025

    Жінки відкрили 61% ФОПів в Україні цьогоріч – Опендатабот

    19 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Вибір редакції»Зменшення помилок та миттєві рішення: як ШІ-агенти змінюють бізнес

    Зменшення помилок та миттєві рішення: як ШІ-агенти змінюють бізнес

    19 Листопада 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Агенти на базі штучного інтелекту мають потенціал змінити та покращити бізнес-процеси у всіх сферах. За даними дослідження Boston Consulting Group, ШІ-агенти можуть зменшити кількість людських помилок та скоротити час виконання рутинної роботи на 25–40%, а в деяких випадках навіть більше. Водночас вони можуть пришвидшити бізнес-процеси на 30–50% у різних сферах, від фінансів та закупівель до операцій з клієнтами.

    Агенти на базі штучного інтелекту не просто покращують робочі процеси; вони переосмислюють те, як працюють компанії. Нові досягнення в глибокому навчанні, генеративному штучному інтелекті та автономних системах значно підвищили здатність ШІ-агентів приймати складні рішення в режимі реального часу. В результаті ці віртуальні помічники трансформують основні технологічні платформи, такі як CRM, ERP, з відносно статичних систем у динамічні екосистеми, які можуть аналізувати дані та приймати рішення без втручання людини, миттєво оптимізуючись та адаптуючись.

    Але бізнесам треба пам’ятати, що впровадження нових агентів – складний процес, пов’язаний з викликами для безпеки, в першу чергу. Він вимагає системності, високоякісних даних та контролю.

    Як організації використовують агентний ШІ для досягнення результатів

    Компанії в багатьох галузях інтегрують агентний ШІ в різноманітні робочі процеси, використовуючи такі платформи, як Einstein AI та AgentForce від Salesforce. Йдеться, в першу чергу, про продажі, маркетинг та обслуговування клієнтів. Агенти ШІ автоматизують також ІТ-, HR та операційні процеси, зменшуючи ручне навантаження до 60%. Робочі процеси, які успішно використовують агентний ШІ, можна знайти й у таких сферах, як фінанси та виявлення шахрайства. Результати вражають, зокрема:

    • Впорядкування процесів на платформах ERP/CRM. Агенти на основі ШІ автоматично вирішують заявки на ІТ-послуги, перебудовують маршрути постачання для покриття дефіциту запасів та запускають процеси закупівель, і все це без необхідності людського втручання. Аналітики кажуть про 20-30% пришвидшення робочих циклів та значне скорочення витрат на бек-офісні послуги.
    • Обслуговування клієнтів. Якщо розглянути галузь страхування, то ШІ-агенти обробляють страхові заявки від початку і до кінця, включаючи перевірку документів, сортування та ініціацію виплат. В результаті, час обробки виплат у деяких випадках скоротився на 40%, а кількість випадків, коли клієнт готовий порекомендувати страховика знайомому – збільшилася.
    • Автоматизація продажів та маркетингу. Віртуальні менеджери тестують, адаптують та оптимізують точки контакту зі споживачами в режимі реального часу. Як приклад, одна з опитаних B2B SaaS-фірм повідомила про зростання на 25% конверсії лідів після впровадження ШІ-агента.
    • Фінанси та моніторинг ризиків. Агенти на основі штучного інтелекту автономно виявляють аномалії, прогнозують потреби в готівці та рекомендують перерозподіл між рахунками. В результаті, кількість ризикових подій у тестових середовищах зменшилася на 60%.

    Як впроваджувати ШІ-агентів з мінімальними ризиками

    Нова і дуже перспективна цифрова технологія водночас створює небезпеки, в першу чергу збільшує ризики кіберзагроз. Зловмисники вже розробляють схеми захоплення ШІ-агентів або внесення несанкціонованих змін в управління процесами. Окрім того, досі ШІ-агентам потрібен людський нагляд, щоб уникнути помилок і упередженості.

    Тому компаніям важливо знайти баланс між автономією ШІ та людським контролем. Занадто велика свобода дій призводить до ризику, тоді як занадто мала робить агента неефективним. Це особливо актуально на ранніх етапах впровадження, яке має включати постійний моніторинг та чіткі захисні бар’єри.

    Компаніям потрібно призначати відповідальних за автономних агентів ШІ. Окрім того, важливим є аудит, особливо в регульованих галузях. Рішення, прийняті в чорній скриньці, становлять як юридичний, так і репутаційний ризик.

    Для безпечного та надійного масштабування агентів штучного інтелекту компанії повинні запровадити узгоджений набір елементів контролю по всьому ланцюжку створення вартості, впроваджуючи їх з першого дня, а не додаючи після виникнення інцидентів.

    Використання ШІ для окремих процесів більше недостатньо. Майбутнє може бути організоване штучним інтелектом — агенти на базі ШІ навчатимуться, адаптуватимуться та керуватимуть корпоративними процесами в режимі реального часу. Компанії, які рішуче сприймуть ці зміни, отримають конкурентну перевагу в продуктивності, швидкому реагуванні та інноваціях, лідируючи в середовищі, де штучний інтелект більше не просто інформує про рішення, а й приймає їх.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяУкраїнська Fractal придбала фінтех-компанію fint8
    Наступна стаття Від банків до фінтехів: як змінюється ринок фінансування ММСБ

    Схожі статті

    Microsoft, NVIDIA та Anthropic уклали стратегічне партнерство для розвитку ШІ

    19 Листопада 2025

    Cloudflare відновила роботу після масштабного збою

    19 Листопада 2025

    Мінцифри запустило CISO Campus — платформу для підготовки керівників з кібербезпеки

    19 Листопада 2025

    monobank запускає Expirenza Business для збору даних про клієнтів

    18 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    Сенс Банк та Укрексімбанк спрямовують прибутки на капіталізацію, не сплачуючи дивідендів у бюджет – Марченко

    19 Листопада 202502 Хв читання

    Державні Сенс Банк та Укрексімбанк спрямовують свої прибутки на капіталізацію замість виплати дивідендів у бюджет.…

    Microsoft, NVIDIA та Anthropic уклали стратегічне партнерство для розвитку ШІ

    19 Листопада 2025

    Жінки відкрили 61% ФОПів в Україні цьогоріч – Опендатабот

    19 Листопада 2025

    Cloudflare відновила роботу після масштабного збою

    19 Листопада 2025
    Останні по темі

    Сенс Банк та Укрексімбанк спрямовують прибутки на капіталізацію, не сплачуючи дивідендів у бюджет – Марченко

    19 Листопада 2025

    Microsoft, NVIDIA та Anthropic уклали стратегічне партнерство для розвитку ШІ

    19 Листопада 2025

    Жінки відкрили 61% ФОПів в Україні цьогоріч – Опендатабот

    19 Листопада 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту