Цілеспрямована кібератака на популярну фінтех-компанію могла вплинути на понад 50 000 її клієнтів. У Revolut повідомили, що дані карток були хешовані і захищені, повідомляє Cybernews.
“Нещодавно ми отримали цілеспрямовану кібератаку від неавторизованої третьої сторони, яка могла отримати доступ до частини вашої інформації протягом короткого періоду часу”, – йдеться в заяві Revolut, надісланій електронною поштою постраждалим клієнтам.
Електронний лист опублікував на Reddit один із постраждалих користувачів. Він стверджує, що зв’язався зі службою підтримки та уточнив, яку саме інформацію було вкрадено. Проте у відповідь співробітники Revolut лише надіслали те саме повідомлення електронної пошти.
Популярний фінтех-застосунок повідомив про злам Державну інспекцію даних Литви, заявивши, що порушення безпеки могло вплинути на понад 50 000 його клієнтів. У литовському наглядовому органі заявили, що могли бути скомпрометовані імена користувачів, прізвища, адреси електронної пошти, номери телефонів, дані деяких карток і номери рахунків.
Загальна кількість користувачів Revolut складає понад 20 мільйонів у світі.
“Ми зв’язалися з постраждалими особами електронною поштою з додатковою інформацією щодо типів даних, які могли бути розкриті. […] Ми дуже серйозно ставимося до подібних інцидентів і хочемо принести щирі вибачення всім клієнтам, які постраждали від цього інциденту, оскільки безпека наших клієнтів та їхніх даних є нашим головним пріоритетом у Revolut”, – заявили в компанії.