Виручка Meta (материнська компанія Facebook) у четвертому кварталі 2022 року впала на 4% рік до року і склала $32,2 млрд, а чистий прибуток скоротився на 55% — до $4,7 млрд, йдеться у звітності компанії.
При цьому збиток пов’язаного з метавсесвітом підрозділу Reality Labs у жовтні-грудні 2022 року становив $4,28 млрд проти $3,3 млрд у четвертому кварталі 2021 року, а сумарні збитки цієї бізнес-одиниці за минулий рік склали $13,7 млрд.
Виручка Reality Labs скоротилася з $2,27 млрд до $2,16 млрд, за жовтень-грудень – до $737 млн з $877 млн за аналогічний період роком раніше.
CEO Meta Марк Цукерберг пояснив погіршення фінансових показників підрозділу зниженням продажів гарнітур Quest 2 та збільшенням на 20% витрат на реструктуризацію та компенсації співробітникам.
При цьому засновник компанії наголосив, що не виявив причин для зміни стратегії Reality Labs у довгостроковій перспективі – Meta продовжить вкладати “значні кошти” у напрям метавсесвіту, оскільки бачить у ньому драйвер зростання операційного прибутку.