Схоже, давні амбіції Klarna завоювати американський ринок нарешті досягли успіху. Як розповів у недавньому інтерв’ю TechCrunch генеральний директор і співзасновник компанії Себастьян Семятковскі, США зараз генерують найбільше доходів Klarna, випередивши Німеччину.
За словами Семятковскі, минулого року валова вартість товарів (GMV) у США зросла на 71% порівняно з 2021 роком.
“Коли ти був дитиною-польським іммігрантом, який жив у маленькій країні на півночі Європи під назвою Швеція, це було схоже на велику мрію”, — розповів Семятковскі. “Мені здається, що ми співаємо: “Якщо ви можете зробити це тут, ви можете зробити це будь-де”. Це завжди була моя дитяча мрія, я думаю, насправді для всієї компанії, досягти успіху в США”.
Зростання GMV на 71% дозволило США обігнати навіть країни Європи та стати найбільшим ринком Klarna за доходами. Сьогодні Klarna нараховує 34 мільйони користувачів у США, а її роздрібна мережа в країні включає компанії в різних групах, таких як Instacart, Tractor Supply Company, Groupon, Samsung, Etsy і Fossil Group. Загалом мережа компанії охоплює понад 500 000 роздрібних торговців по всьому світу.
“У Німеччині 80% дорослого населення користується Klarna щороку”, — сказав Семятковскі. “Тож у США ми все ще перебуваємо на дуже ранній стадії. І багато залежить від нас — наскільки добре ми працюємо з торговцями та споживачами”.
Також BNPL-гігант повідомив, що його кредитні збитки в США впали на 37%. А наступного року компанія очікує вийти на щомісячну прибутковість, попри подвоєння збитків у третьому кварталі 2022 року.
Нагадаємо, основний продукт Klarna – це BNPL-кредити. Однією з особливостей програми є те, що споживачі можуть робити покупки в розстрочку за допомогою Klarna навіть у продавців, які не є партнерами компанії. В червні минулого року в США була запущена картка Klarna Card, яка дозволяє оплачувати також офлайн-покупки частинами.