Yuri Group, токійська консалтингова компанія, опублікувала презентацію про інноваційний проєкт з використанням технологій Web 3.0, які впровадять для збереження та популяризації місцевої культури японського села Ямакоші з населенням у 2 тисячі осіб. Проєкт спрямований на максимізацію цінності малого поселення та залучення “цифрових жителів” з усього світу.
Як зазначається у публікації, у рамках проєкту випущено колекцію невзаємозамінних токенів, пов’язану з місцевою культурою розведення декоративних коропів нішікігої (парчевий короп), яких також іноді називають рибами кої. Загальний обсяг продажів NFT склав 120 ефіру, еквівалент приблизно $423 тисяч.
Нині проєкт вже залучив 1,700 “цифрових жителів” до населення Ямакоші. Команда проєкту планує збільшити це число до 10,000. Проєкт використовує метавсесвіт для проведення зустрічей, що дозволяє учасникам з різних куточків світу обговорювати спільні питання, попри фізичну відстань. Учасники використовують аватари замість реальних фотографій та імен, що може ускладнювати комунікацію, але забезпечує анонімність.
За оцінками Yuri Group, якщо подібні Web3 ініціативи будуть прийняті 744 муніципалітетами Японії, які знаходяться під загрозою зникнення, це може згенерувати від $300 до $500 мільйонів для цих сільських громад.