Використання мобільних гаманців у США продемонструвало зростання на 31%, йдеться у звіті PYMNTS Intelligence. Опитування 3339 споживачів показало, що щотижневе використання мобільних гаманців у магазинах подвоїлося порівняно з минулим роком.
Apple Pay залишається популярним сервісом, але його частка у всіх можливих транзакціях зросла лише з 8,9% до 10,2%. Обсяг продажів через Apple Pay у магазинах оцінюється у $450 млрд, порівняно з $268 млрд у 2024 році.
При цьому конкуренти, такі як Google Pay, PayPal та Cash App, майже подвоїли свою користувацьку базу, скорочуючи відрив від Apple Pay.
Найактивніше мобільні гаманці використовують мілленіали – половина користувалася ними протягом останнього тижня, що на 112% більше, ніж роком раніше. Старші покоління, зокрема бебі-бумери, хоч і залишаються найменш активними (7,9%), показали приріст використання на 147%.
Нагадаємо – платіжна система Apple Pay за останній рік заблокувала шахрайські операції на суму понад $1 мільярд. За даними компанії, Apple Pay знижує рівень шахрайства на понад 60% порівняно зі звичайними операціями кредитними та дебетовими картками.

