Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Від конкуренції до співпраці: як змінились погляди на відносини між банками та фінтех-компаніями

    Від конкуренції до співпраці: як змінились погляди на відносини між банками та фінтех-компаніями

    13 Вересня 2022
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Матеріал адаптовано на основі колонки Джеймса Аллума, старшого віцепрезидента Payoneer в Європі, що була опублікована в International Banker

    Перспектива – чудова річ. Спостерігаючи за перетворенням фінтеху з нішевої концепції на популярну галузь, ми стали свідками багатьох змін: більше клієнтів, квітуча екосистема, покращені бізнес-моделі. Проте одна з ключових — новий підхід до банків.

    З самого початку розвитку галузі з’явилося безліч гравців з ворожим і упередженим ставленням до усталеної банківської системи. Банкінг для небанківських клієнтів, руйнування або навіть заміна банків — такі були піднесені амбіції багатьох фінтех-компаній. Проте з розвитком галузі прийшло й усвідомлення того, що для створення фінансової системи, яка дійсно працює для всіх, роботи вистачить для кожного.

    Зміна підходу

    В індустрії відбулося зрушення, яке ґрунтується на взаємовигідних відносинах. Банки усвідомили роль, яку можуть зіграти для них фінтех-компанії. Наприклад, більшість банків орієнтовані на окремий ринок і обслуговування своїх клієнтів на ньому. Тому, коли йдеться про глобальні платежі, співпраця зі справді транскордонним гравцем у глобальній цифровій економіці може допомогти клієнтам банку перенаправити глобальний дохід до місцевих банків. Банки можуть повністю інтегрувати платіжний сервіс у свою платформу або мобільний додаток, що дозволить їм підтримувати позитивні відносини з клієнтами та не відправляти людей до третіх осіб.

    З погляду фінтех-компаній участь у такому партнерстві з банком має безліч переваг. Воно може розширити клієнтську базу, надати можливості для масштабування та, зрештою, стимулювати зростання бізнесу. Банки, як і раніше, залишаються ключовими гравцями фінансової індустрії, і для того, щоб впроваджувати в ній інновації, всі учасники повинні прийняти цей факт і подивитися, як вони можуть використати своє унікальне становище.

    Побудова стратегічних відносин

    При створенні міцних партнерств з банками важливо, щоби компанії знали — вони працюють на перспективу. Процес виявлення відповідного партнера та налагодження синергії потребує часу, і для досягнення найкращих результатів необхідний чіткий та іноді досить тривалий процес. Тому надзвичайно важливо, щоб компанії постійно перебували на ринку, налагоджували зв’язки та вели переговори.

    Зрештою, йдеться про встановлення довіри, а на це потрібен час. Перші розмови зосереджені на розумінні завдань і стратегічних цілей потенційного партнера. Коли вони чітко сформульовані, а переваги партнерства підтверджені, починається справжня робота. Необхідно провести переговори та узгодити комерційні пропозиції, перш ніж розпочнеться співпраця над інтеграцією. Далі вже можна спільними зусиллями створювати послугу та ретельно її тестувати, перш ніж вивести на ринок.

    Це справді стратегічні відносини, а не проста взаємодія покупця та продавця. Тут потрібен міжфункціональний підхід, оскільки вам необхідно співпрацювати у таких галузях, як юриспруденція та маркетинг. Важливо розглядати це як довгостроковий стратегічний проєкт, а не як звичайний продаж. Саме це забезпечує найкращі рішення як для споживачів, так і для підприємств.

    Налаштуйтеся на успіх

    До моменту рукостискання ви отримуєте сильну пропозицію, яка пройшла стрес-тестування та оцінку з обох сторін. Потім важливо заглянути у майбутнє та розглянути шляхи розширення партнерства для впровадження інновацій та підвищення якості обслуговування клієнтів. Після встановлення партнерських відносин і погодження методів роботи ви можете розглянути інші сфери продукту та функціональні можливості.

    Глобальна екосистема цифрової комерції постійно розширюється, і тому завжди є нові шляхи для інновацій та співробітництва задля створення найкращих фінансових послуг. Візьмемо платежі як один з елементів цієї системи, і у нас вже є область, яка насправді дуже широка. Банки можуть зосередитися на наданні клієнтам можливості надсилати та отримувати глобальні платежі, але є такі галузі, як обмін валюти, де теж відкриваються значні можливості. Найкращі партнерства між фінтех-компаніями та банками спочатку зосереджені на безпосередніх потребах і проблемах. Після цього вибудовується довіра, і тоді вже можна розглядати інші області та можливості для співпраці.

    Ви можете почати ваше партнерство просто і швидко, наприклад, додавши вебхуки або посилання через вебсайт. Однак найбільш успішними партнерствами є ті, в яких ваш продукт повністю інтегрований у платформу банку, аби клієнти були максимально задоволені сервісом. Це безпрограшний варіант, оскільки він створює кращі продукти для банків і надає фінтех-компаніям потрібний масштаб.

    Прикладом такого партнерства може бути співпраця Payoneer з ПриватБанком, яка розпочалась ще у 2015 році. Протягом тривалого часу компанії працювали над місцевими платежами, проте згодом встановили тісні та міцні робочі відносини. Це дозволило повністю інтегрувати послуги та мати більш рівноправні відносини, що працюють в обох напрямках. Це партнерство є результатом підходу, заснованому на справжньому співробітництві, в основі якого лежить довіра.

    Спільний підхід для кращого майбутнього

    Банки є основою фінансової системи, і слід визнати, що вони можуть бути як вашими клієнтами, так і постачальниками. Ось чому так важливо співпрацювати та прагнути повністю зрозуміти своїх банківських партнерів, а також можливості та ризики, які вони бачать на ринку.

    Безпрограшний варіант — дотримуватися підходу, заснованому на взаємоповазі та взаємовигідному співробітництві, тому що такий підхід у результаті надасть велику кількість партнерів у всьому світі. Підтримка позитивного партнерства досягається через регулярну комунікацію, а також оцінки поточного стану партнерства, в яких беруть участь обидві команди менеджерів. Саме це дозволяє постійно навчатися і вдосконалюватися, роблячи співробітництва ще більш плідними.

    Кінцева мета у всіх одна — мати фінансову систему, яка найкраще задовольняє потреби підприємств і приватних осіб. Наївно вважати, що якась одна компанія може забезпечити це самотужки, тому перехід від конкуренції до співпраці між банками та фінтех-компаніями є ключем до досягнення цієї мети.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня стаття57% міленіалів у США користуються послугами цифрових банків
    Наступна стаття Кожну другу покупку безготівкою українці оплачують гаджетами – ПриватБанк

    Схожі статті

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 202501 Хв читання

    Візуальна соціальна мережа та пошукова система Pinterest представила асистента для шопінгу на базі штучного інтелекту,…

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту