Українська диджитал-аудиторія скоротилася на 27% з початку повномасштабного вторгнення, свідчать результати дослідження Digital Research 2025 від Newage. Кількість користувачів віком від 14 до 70 років зменшилася з 24,2 мільйона на 24 лютого 2022 року до 17,8 мільйона на сьогодні.
Про це пише Детектор медіа. СЕО Newage Олександр Рольський пояснює, що саме ця вікова група становить платоспроможну аудиторію, з якою працюють маркетологи в інтернеті.
Водночас експерт зазначає позитивну динаміку останніх двох років, коли ситуація стабілізувалася і падіння практично зупинилося. До основної платоспроможної аудиторії додаються ще 1,8 млн користувачів віком до 14 років та 1,2 млн осіб старше 70 років, які також активно користуються інтернетом.
Загальна кількість українських користувачів цифрових платформ наразі становить приблизно 21 млн осіб.
Дослідження також проаналізувало зміни в онлайн-поведінці українців, зокрема тренди купівельної спроможності, споживання контенту та динаміку популярності різних платформ. Ці дані мають допомогти бізнесу та маркетологам краще розуміти трансформацію цифрової аудиторії в умовах війни.
Нагадаємо – найбільші українські IT-компанії показують істотні темпи відновлення після воєнного спаду. За перше півріччя 2025 року їхні підрозділи досягли понад половини виторгу, який мали протягом усього 2024 року, а чистий прибуток деяких компаній уже перевищив торішні показники.

