За 9 місяців 2025 року українці оплатили через екосистему еквайрингу ПриватБанку покупок та послуг за допомогою банківських карток та гаджетів на суму 900 млрд грн. Це на 20% більше ніж за відповідний період 2024 року.
Про це пише пресслужба державного ПриватБанку. Майже на 70% – до 10.8 млрд грн – зросли обсяги сплачених картками товарів через застосунок “Термінал”, який дозволяє підприємцям використовувати власний смартфон (iPhone чи Android) у якості POS-терміналу.
З початку 2025 обсяг товарів та послуг, сплачених українцями через сервіс інтернет-еквайрингу Liqpay становив майже 66 млрд грн.
Раніше у вересні ПриватБанк запустив для бізнес-клієнтів онлайн сервіс, який дозволяє швидко підключати та керувати послугами еквайрингу напряму через застосунок “Приват24 для бізнесу”. Через мобільний застосунок можна зареєструватися на всі доступні послуги еквайрингу – від класичних терміналів, інтернет-еквайрингу Liqpay до інноваційних сервісів, POS-терміналів в смартфоні “Термінал” та сервісів розстрочки.

