З 28 по 31 березня у метавсесвіті Decentraland пройде другий віртуальний тиждень моди — MVFW 2023. Про це повідомляє WWD.
Захід організований у співпраці з NFT-маркетплейсом UNXD, як і минулорічний тиждень моди.
Основна тема Metaverse Fashion Week 2023 – “Спадщина майбутнього”. Окрім того, шоу має на меті “продемонструвати потенціал взаємодії між відкритими метавсесвітами та розширити межі поняття цифрової моди”.
Серед учасників цьогорічного MVFW – Adidas, DressX, The Fabricant, DKNY, Perry Ellis, Tommy Hilfiger, Dolce & Gabbana, Dundas та інші. Понад 30 компаній-учасниць підготували ексклюзивні колекції віртуального одягу у вигляді NFT.
До слова, DressX – це український стартап, який був запущений у 2020 році та створює цифровий одяг. Раніше стало відомо, що Meta використовуватиме одяг DressX для свого магазину аватарів Avatar Store.