Соцмережа Twitter інтегрує у свою платформу подкасти як частину нової вкладки Spaces. Відсьогодні функціонал буде доступний на iOS і Android англомовній аудиторії з усього світу, повідомляє TechCrunch.
Редизайн полягає у створенні персоналізованих центрів для користувачів під назвою “Станції”, які групують контент на основі різних тем: новини, музика, спорт тощо. Рекомендації базуватимуться на основі тем та людей, за якими стежить користувач.
Користувачі соцмережі матимуть доступ до персоналізованого вибору прямого ефіру та записів Spaces. Також у хабах будуть представлені найпопулярніші подкасти з усього світу.
Подкасти можна буде оцінювати “великим пальцем догори” та “великим пальцем вниз”, щоб повідомити Twitter, чи цікавий такий контент.
Згідно з внутрішнім дослідженням Twitter, 45% людей, які користуються соцмережею у США, щомісяця слухають подкасти. Тому компанія допомогатиме користувачам знайти контент на основі тем, які їх цікавлять.