Швейцарський розробник корпоративного програмного забезпечення для банків Temenos презентував рішення для банків, що використовує генеративний штучний інтелект для автоматичної класифікації банківських операцій клієнтів. Новий продукт дозволяє автоматично і з “високим ступенем точності” класифікувати транзакції клієнтів на основі вільного текстового опису на різних мовах.
Як зазначається у релізі компанії, швидка і точна класифікація транзакцій важлива для багатьох банківських кейсів: вибору найкращого продукту, прогнозування грошових потоків, рекомендацій щодо бюджету клієнта, групування клієнтів, аналізу відтоку клієнтів та інших.
“Традиційні системи ШІ та машинного навчання вже прокладають шлях, покращуючи операції та підвищуючи якість обслуговування клієнтів. Однак генеративний ШІ та мовні моделі можуть краще розуміти мову, відео, аудіо, зображення та код, щоб генерувати нові результати різних модальностей. Таким чином, розвиток генеративного ШІ обіцяє вивільнити хвилю інновацій та персоналізації, революціонізуючи те, як організації взаємодіють з клієнтами”, — вважають в Temenos.
У пілотному проєкті з BlueShore Financial велика мовна модель була використана для надання персоналізованої інформації про доходи та витрати. У своєму банківському застосунку клієнти могли переглядати доходи з різних джерел: заробітну плату, відсотки, дивіденди та дохід від оренди, з розділами, узгодженими з канадськими податковими категоріями, щоб перевірити своє податкове навантаження протягом року та узгодити податкову звітність на кінець року. Функція “Підсумки року” зі статистичними даними про витрати та заощадження, а також порівняння з іншими членами їхньої когорти, надала користувачам можливість переглянути свої фінансові показники.
Класифікація транзакцій — це перший продукт Temenos, який використовує генеративний ШІ, і компанія вивчає подальші варіанти використання технології, наприклад, в чат-ботах і клієнтських інтерфейсах, а також для управління клієнтськими подорожами, сортування і маршрутизації запитів клієнтів.