Сервіс передплати Google One, що надає користувачам хмарне сховище та функції штучного інтелекту, нещодавно перетнув позначку в 150 мільйонів користувачів. Такий показник на 50% більший, ніж у лютому 2024 року – тоді кількість підписників досягла 100 млн майже через 6 років після запуску сервісу.
Про це інформує Reuters. У лютому Google представив новий тарифний план вартістю $19,99 на місяць, який надає доступ до можливостей штучного інтелекту, недоступних для безкоштовних користувачів. За словами віцепрезидента Google Шимріт Бен-Яїр, новий тариф із ШІ забезпечив мільйони нових передплат.
Google One є частиною стратегії Alphabet з диверсифікації доходів за межами реклами, яка в 2024 році становила понад три чверті від загального доходу компанії в $350 млрд. Успіх передплатних сервісів може відіграти ключову роль у довгостроковій фінансовій перспективі компанії, особливо з огляду на зростаючу загрозу пошуковим системам з боку ChatGPT.
На відміну від пошукових систем, інтерфейси ШІ ще не знайшли зручного способу інтеграції реклами. Натомість багато компаній стягують плату з користувачів через передплати або на основі використання продукту. Як зазначив CEO Google Сундар Пічаї під час лютневого звіту про доходи, цього року компанія зосередиться саме на розвитку напрямку передплат для монетизації свого чат-бота Gemini.
Нагадаємо – компанія Google оголосила про запуск AI Futures Fund – нової ініціативи, спрямованої на інвестування у стартапи, що розробляють продукти на основі інструментів штучного інтелекту від Google DeepMind.

