Іспанський банківський гігант Santander уклав партнерство з OpenAI та вже розгорнув ChatGPT Enterprise для майже 15 000 працівників у Європі та США. До кінця року доступ до інструменту отримають 30 000 співробітників, що становить приблизно 15% робочої сили банку.
Про це пише Finextra. Мета банку — зробити штучний інтелект ключовою складовою бізнесу та трансформувати Santander в AI-native компанію.
За словами директора з даних та ШІ Santander Рікардо Мартіна Манхона, банк вибудовує ШІ-стратегію, інтегруючи штучний інтелект у всі ключові процеси — від управління продуктами та кредитування до маркетингу, обслуговування клієнтів і бек-офісу. Серед партнерів, з якими співпрацює Santander, не лише OpenAI, а й Microsoft, Amazon та низка стартапів.
Перші результати відчутні вже зараз: у 2024 році ШІ-рішення принесли понад €200 млн економії, а штучний інтелект допомагає обробляти понад 40% взаємодій у контакт-центрах. В Іспанії система Speech Analytics щороку аналізує 10 млн голосових дзвінків і автоматично заповнює CRM, що вивільняє понад 100 000 годин для цінної роботи.
Банк вже тестує інвестиційних помічників з підказками в реальному часі, створює гіперперсоналізовані сценарії взаємодії з клієнтами та автоматизує процеси у різних країнах.
Для розширення можливостей працівників Santander розробляє спеціальні навчальні програми з використання ШІ для різних посад і ринків, а з наступного року планує запровадити обов’язкове навчання з ШІ для всіх співробітників.
Нагадаємо – у квітні Santander став найбільшим банком континентальної Європи за ринковою вартістю, обійшовши швейцарський UBS Group. Ринкова капіталізація Santander зросла до €91 мільярда, тоді як вартість UBS впала до €86 мільярдів.

