Світовий лідер у галузі хмарного програмного забезпечення компанія Salesforce заявила, що економить мільярди доларів завдяки впровадженню інструментів штучного інтелекту в службі підтримки клієнтів. Як повідомив генеральний директор Марк Беніофф, Salesforce заощаджує близько $100 млн щорічно.
Про це пише Bloomberg. Компанія використовує власний продукт Agentforce, який автоматизує обробку звернень клієнтів і перші етапи продажів. За даними Salesforce, понад 12 тисяч клієнтів уже інтегрували цей інструмент у свої бізнес-процеси. Серед них — Reddit, який скоротив час вирішення запитів користувачів на 84%.
Беніофф зазначив, що впровадження ШІ допомогло компанії звертати увагу на клієнтів, які раніше залишалися без відповіді через нестачу персоналу. З моменту запуску технології Salesforce виявила понад $60 млн потенційного нового бізнесу.
Марк Беніофф активно просуває стратегію розвитку ШІ у компанії. У лютому стало відомо, що компанія скорочує 1000 працівників заради розвитку ШІ-продуктів.
Нагадаємо – вигоду від використання штучного інтелекту отримує і найбільший банк США JPMorgan Chase. За словами генерального директора банку Джеймі Даймона, установа щороку вкладає близько $2 мільярдів у розробку рішень на основі штучного інтелекту. Ці інвестиції приносять установі приблизно такий самий фінансовий ефект у вигляді зекономлених коштів.

