Британська фінтех-компанія Revolut оголосила про запуск своєї платіжної платформи в Індії — перший вихід сервісу на один із найбільших у світі ринків цифрових платежів. Початок роботи на індійському ринку є частиною стратегії глобального розширення компанії.
Як пише Reuters, Revolut дозволить користувачам здійснювати як внутрішні, так і міжнародні перекази завдяки співпраці з Unified Payments Interface (UPI) та Visa. Спочатку сервіс стане доступним для 350 тисяч користувачів зі списку очікування вже цього року, а згодом відкриється для ширшої аудиторії.
Керівниця індійського підрозділу Revolut Парома Чаттерджі повідомила, що компанія запропонує клієнтам картку та цифровий гаманець. Для запуску внутрішніх платіжних послуг Revolut використовує ліцензію на передплачені платіжні інструменти, отриману від Резервного банку Індії на початку року. Крім того, компанія має дозвіл на надання послуг обміну валют.
Revolut робить ставку на «амбіційних молодих користувачів» і планує залучити до 20 мільйонів клієнтів у країні до 2030 року. Для адаптації сервісу до місцевих вимог компанія вже інвестувала понад 40 мільйонів фунтів стерлінгів у локалізацію технологій, зокрема для відповідності індійським правилам суверенітету даних.
Нагадаємо – Revolut вивчає можливість одночасного виходу на біржі Лондона та Нью-Йорка. Такий крок може стати серйозною підтримкою для лондонського ринку капіталу, який останніми роками втрачає позиції через низку невдалих IPO та відтік компаній за кордон. Якщо рішення буде реалізоване, Revolut зможе увійти до головного індексу Лондонської біржі FTSE 100 і стати однією з п’ятнадцяти найбільших компаній на британському ринку.

