Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Регулятор Сінгапуру наказав DBS і Citibank розслідувати перебої в їх платежах, що тривали більше чотирьох годин

    Регулятор Сінгапуру наказав DBS і Citibank розслідувати перебої в їх платежах, що тривали більше чотирьох годин

    25 Жовтня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Монетарний регулятор Сінгапуру (MAS) наказав місцевим банкам DBS та Citibank розслідувати збій у роботі їхніх платіжних систем, який цього місяця призвів до перебоїв у роботі онлайн-сервісів і платежів. 14–15 жовтня клієнти банків не мали доступу до онлайн-банкінгу, платіжних сервісів, а також фіксувалися збої в роботі банкоматів.

    Як зазначається у релізі регулятора, банки не дотримувалися встановлених протоколів відновлення системи під час збоїв. Також MAS підтвердив свою готовність вжити відповідних наглядових заходів, що залежатимуть від результатів ретельного розслідування.

    Клієнти обох банків зазнали значних незручностей, не маючи доступу до послуг онлайн-банкінгу чи роботи банківських застосунків під час збоїв. Причиною аномалії в роботі сервісів став технічний збій у системі охолодження в дата-центрі, що знаходиться під управлінням компанії Equinix і використовується обома фінансовими установами.

    Згідно з повідомленням Equinix, ускладнення в системі охолодження виникли під час планової модернізації системи, що спричинило різкий стрибок температури, який вплинув на різне обладнання та операції. Ця технічна проблема призвела до повного відключення банківських і платіжних послуг DBS і Citibank приблизно з 15:00 в суботу до повного відновлення в неділю вранці, що тривало понад 12 годин.

    DBS повідомив про поступове відновлення послуг з вечора суботи, включаючи корпоративний інтернет-банкінг та банкомати, а Citibank підтвердив повну нормалізацію роботи до ранку неділі. Хоч банки активували свої резервні центри обробки даних, але системи не були повністю відновлені протягом чотирьох годин, як того вимагав регулятор.

    MAS заявляє, що, хоча він не здійснює нагляд за центрами обробки даних, він очікує, що банки укладуть контрактні угоди з провайдерами, які включатимуть вимоги MAS щодо доступності систем. Регулятор зобов’язав банки провести ретельне розслідування того, чому вони не змогли повернутися в онлайн протягом чотирьох годин, і вживатиме “відповідних наглядових заходів після збору необхідних фактів”.

    Визнаючи нестабільність ІТ-систем, MAS нагадав банкам та клієнтам про необхідність створення надійних стратегій резервного копіювання на випадок можливих перебоїв у наданні послуг. Водночас агентство високо оцінило вжиті заходи на випадок непередбачуваних ситуацій, такі як подовження часу роботи відділень та надання альтернативних методів здійснення транзакцій з кредитними картками.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяСінгапурзький OCBC після тестуванння впроваджує чат-бота на базі ChatGPT для всіх 30 000 співробітників
    Наступна стаття Deutsche Bank та Standard Chartered протестували міжнародні платежі в стейблкоїнах через мережу UDPN

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту