Дослідження британського банку TSB показало: 55% тих, хто діяв на основі фінансових порад у соцмережах, зазнали фінансових втрат. Загалом третина опитаних користувачів соцмереж зізналась, що хоча б раз приймала рішення щодо інвестицій на основі контенту в інтернеті.
Як пише Finextra, опитування охопило майже 2000 людей, з яких дев’ять із десяти бачили принаймні одну “інвест-можливість” у соцмережах. Найбільшу довіру до таких порад виявили молоді люди віком 25–34 роки — 73% із них уже діяли або планують діяти на основі побаченого. Для порівняння, серед людей віком 55+ цей показник — лише 27%.
Однак майже половина респондентів (42%) визнали, що не знають, як перевірити достовірність фінансового контенту.
За даними банку TSB, 67% випадків шахрайства з інвестиційними платежами починаються саме з соціальних мереж, а на їхню частку припадає 71% загальних фінансових втрат у таких схемах. У середньому у Великій Британії кожна жертва втрачає близько £3706.
Найбільше інвестиційних шахрайств починається у Facebook (36% випадків), TikTok і Telegram — по 17%, Instagram та WhatsApp — по 14%. Проте найбільші фінансові збитки пов’язані саме з Facebook і WhatsApp: 36% і 35% відповідно.
Нагадаємо – Управління з фінансової поведінки Великої Британії (FCA) наполягає на посиленні відповідальності для фінансових інфлюенсерів. Нещодавно FCA заявило про об’єднання з регуляторами з Австралії, Гонконгу, Канади, Італії, ОАЕ та ще кількох країн. Партнери боротимуться з фінансовими інфлюєнсерами, які поширюють незаконну або оманливу рекламу фінансових послуг у соцмережах.

