Шведський фінтех-гігант Klarna, один із лідерів BNPL-ринку (buy now, pay later), оголосив про стрімкий успіх свого нового продукту в США. Лише за одинадцять тижнів після запуску дебетову Klarna Card оформили понад мільйон користувачів.
Як пише Finextra, у середньому картку щодня підключають близько 13 тисяч користувачів. Піковий показник становив 50 тисяч заявок за одну добу — 23 вересня.
Дебетова картка дозволяє клієнтам оплачувати покупки як одразу, так і частинами. Вона працює і в онлайн-магазинах, і в офлайн-точках, поєднуючи зручність дебетової картки з можливістю відтермінованих платежів.
Після вдалого старту в США компанія почала поступово виводити продукт на європейські ринки. Наразі картка вже доступна в Австрії, Бельгії, Фінляндії, Франції, Ірландії, Італії, Нідерландах, Португалії, Іспанії та Швеції. У найближчих планах — розширення на Данію, Німеччину, Норвегію та Польщу.
Нещодавно Klarna запустила можливість оплачувати покупки у фізичних магазинах через Apple Pay у США та Великій Британії. Користувачі можуть оформлювати BNPL-кредити безпосередньо на касі, а не лише в онлайн- та мобільних покупках.

