Apple опублікувала фінансові результати за перший квартал 2023 фінансового року, який завершився 31 грудня. Виручка компанії впала на 5,5% рік до року і склала $117,2 млрд. Чистий прибуток склав $29,9 млрд порівняно з $34,6 млрд роком раніше. Це перше падіння квартальної виручки з 2019 року для Apple, зазначає CNBC.
Глава Apple Тім Кук заявив, що на результати вплинули три фактори: сильний долар, проблеми з виробництвом у Китаї та загальна макроекономічна ситуація.
Продажі iPhone принесли $65,7 млрд виручки (на 8,17% менше рік до року), Mac – $7,7 млрд (на 28,66% менше), iPad – $9,4 млрд (на 29,6% більше рік до року) року), AirPods, Apple Watch та HomePod та інших пристроїв та аксесуарів — $13,5 млрд (на 8,3% менше). Сервіси (Apple Music, Apple TV+ та інші) – $20,7 млрд проти $19,5 млрд роком раніше.
Компанія також прозвітувала про 2 млрд активних пристроїв по всьому світу. Топменеджер відзначив сильне міжнародне зростання, зокрема у Бразилії, Індії, Індонезії, Таїланді та В’єтнамі.
Тим часом квартальна виручка Alphabet (материнська компанія Google) зросла всього на 1% – до $76,05 млрд, а за весь 2022 рік – на 10%, до $282,84 млрд, йдеться у фінансовій звітності компанії. Найбільше виручки Google принесла реклама – $59 млрд.
Операційний прибуток за четвертий квартал упав на 24%, до $18,16 млрд, за рік – на 26%, до $74,84 млрд. Чистий прибуток за квартал – $13,6 млрд, за рік – $59,97 млрд.
Гендиректор Google Сундар Пічаї заявив про важливість штучного інтелекту та анонсував запуск версії пошуку з функціями чат-бота найближчим часом.
Як зазначає CNBC, всі показники Google, як виручка, так і прибуток, виявилися нижчими за очікування аналітиків — і це вже четвертий квартал, коли компанія звітує нижче за прогнози.