Компанія OpenAI може найближчим часом запровадити рекламу у ChatGPT. Про це свідчать рядки коду, знайдені у бета-версії Android-додатку.
Як пише Engadget, виявлені елементи коду можуть вказувати на підготовку компанії до монетизації безкоштовного доступу. Йдеться про згадки «ads feature», «search ad» та «bazaar content».
Раніше стало відомо, що OpenAI розглядає можливість впровадження реклами на основі пам’яті користувача або його чатів. Генеральний директор компанії Сем Альтман неодноразово обговорював цю тему, проте конкретного рішення щодо реклами не оголошував.
Наразі невідомо, де саме з’являться рекламні оголошення. Втім, експерти прогнозують, що йдеться про безкоштовний рівень користування, який вже має обмеження на кількість повідомлень, пам’ять і обсяг обчислювальних ресурсів.
Нагадаємо – OpenAI раніше спрогнозувала, що до 2030 року близько 220 мільйонів людей щотижня платитимуть за підписку на ChatGPT. Йдеться про 8,5% від прогнозованих 2,6 млрд щотижневих користувачів сервісу.

