День холостяків у Китаї, найбільша подія у світі електронної комерції, щорічно б’є рекорди продажів. 2022-й не стане винятком: аналітики очікують, що обсяг покупок на провідних онлайн-платформах Alibaba і JD.com вперше перевищить 1 трильйон юанів (близько $140,8 млрд). Про це пише CNN.
Проте прогнозована сума буде лише на 5% вище минулорічного показника в 952,3 млрд юанів ($134,2 млрд). Це означає сповільнення зростання, яке експерти вже пояснили посиленням конкуренції та падінням довіри споживачів. За їхніми словами, увага змістилася з генерування масових продажів на забезпечення задоволеності клієнтів.
Зростання продажів дійсно сповільнилося в останні роки. Згідно з дослідженням Bain & Company, у 2021 році кількість покупців у День холостяків зросла на 13%, що є “найменшим зростанням за всю історію”. У звіті зазначається, що лише 24% опитаних готові були витратити більше на розпродажі цьогоріч, а 34% планували витратити менше.