Минулого тижня ринкова капіталізація Nvidia перетнула позначку в $3 трлн і навіть перевищила її, випередивши на короткий період Microsoft. Однак впізнаваність бренду компанії не відображає її ринкову капіталізацію, оскільки вона навіть не потрапляє до сотні найвідоміших брендів.
Як зазначає CNBC, стрімке зростання вартості Nvidia, акції якої з кінця 2022 року подорожчали майже у вісім разів, насамперед зумовлене попитом на графічні процесори, які мають вирішальне значення для буму штучного інтелекту. Попри це, впізнаваність бренду компанії на Мейн-стріт значно відстає від його привабливості на Уолл-стріт.
За даними бренд-консалтингової компанії Interbrand, Nvidia навіть не увійшла до сотні найбільш впізнаваних брендів світу за 2023 рік. До списку увійшли Apple, Microsoft, Amazon, Google, Samsung, IBM, Intel та Xiaomi, а також компанії, що виробляють комп’ютерне обладнання. Навіть Huawei під номером 92 потрапив до списку, попри численні заборони та санкції, які уряд США застосував проти компанії.
Стрімкий злет Nvidia на вершину рейтингу найдорожчих компаній світу стався настільки швидко, що компанія не встигла зміцнити впізнаваність свого бренду. Поза технологічною сферою про компанію може не знати майже ніхто, окрім інвесторів. Якщо подивитися на інші корпорації зі списку Interbrand, вони, безумовно, будуть впізнаваними, навіть якщо не належати до їхнього сегмента ринку. Деякі з них включають, наприклад, Toyota, Mercedes, BMW, Ford, Tesla, що свідчить про те, що не обов’язково бути автоентузіастом, щоб знати, що це за бренди.
Зазначається, що це може бути лише питанням часу, коли бренд Nvidia підніметься до публічної популярності. Геймери вже знають про компанію, особливо ті, хто має високопродуктивну техніку та збирає власні ПК. Крім того, якщо розвиток штучного інтелекту не зупиниться повністю, особливо через його зростаючі вимоги до енергоспоживання, очікується, що він продовжуватиме зростати в геометричній прогресії, і Nvidia, ймовірно, зростатиме разом з ним.
Фірма маркетингових даних та аналітики Kantar включила компанію в десятку найцінніших світових брендів 2024 року, де Nvidia посіла 6 позицію, а вартість лише бренду перевищила $201 млн.