Загальна кількість клієнтів NovaPay наближається до 850 тисяч користувачів – це майже як населення Дніпра або Львова. У пресслужбі компанії проаналізували користувацьку базу, що складається з 775 тисяч фізосіб, близько 75 тисяч ФОПів та 390 юридичних осіб і поділились особливостями фінансової поведінки різних поколінь українців.
Покоління 26-45 років – драйвер фінтех-послуг
Найактивнішими користувачами NovaPay є люди віком 26-45 років, вони складають більше половини всієї клієнтської бази. Серед фізичних осіб їх близько 410 тисяч (55%), а серед ФОП – 43 тисячі підприємців (62%).
Молодь активно долучається до фінтеху
Українці до 25 років демонструють високу готовність користуватися сучасними фінансовими інструментами: серед фізичних осіб їх понад 215 тисяч, що становить 29% від загальної кількості клієнтів NovaPay, а серед молодих підприємців – близько 9 тисяч, або 13% ФОПів. Менша частка молоді серед підприємців цілком логічна: для відкриття власної справи зазвичай потрібен час на накопичення досвіду та стартового капіталу.
Досвідчені клієнти довіряють інноваціям
Цікавою особливістю є поведінка користувачів віком 46 років і старше. Серед фізичних осіб їх понад 122 тисячі, що становить 16%, а серед ФОПів – близько 17 тисяч, або 25%. Вища частка досвідчених підприємців порівняно з фізичними особами того ж віку свідчить про те, що бізнесмени з досвідом активніше приймають фінтех-рішення, оцінюючи їх ефективність та зручність для ведення справ.
Ця статистика відображає загальні тренди української фінтех-індустрії: цифрові фінансові послуги найбільше затребувані серед економічно активного населення, яке поєднує фінансові потреби з готовністю використовувати сучасні технології.

